Czym jest Platforma dla Policji?

Kompleksowe rozwiązanie dla obszaru Prewencji i Ruchu Drogowego

Platforma dla Wojewódzkich Komend Policji dla obszaru Prewencji i Ruchu Drogowego to system informatyczny o wysokiej dostępności przeznaczony do wykorzystania przez jednostki wewnętrzne Policji oraz przez obywateli.

System skutecznie zapewnia komunikację pomiędzy Policją a obywatelami oraz wspiera informowanie o kolizjach drogowych.

Jak działa Platforma dla Policji?

Skuteczna komunikacja i informacja

  • Analiza przestrzenna wypadków

  • Zarządzanie dzielnicowymi i rejonami dzielnicowych
  • Budowa bazy wiedzy rozpoznania środowiskowego
  • Opracowywanie treści publikowanych w serwisach

  • Nowoczesny sposób gromadzenia i szybkiego informowania o wypadkach drogowych

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wsparcie w planowaniu dnia pracy dzielnicowego
  • Łatwy kontakt obywatela z dzielnicowym

Korzyści

Otwartość w kontakcie z obywatelami

Łatwy kontakt obywatela z dzielnicowym

Sprawna wymiana informacji o zdarzeniach zachodzących w rejonie

Przejrzysta informacja o wypadkach drogowych

Łatwe dokumentowanie prac prowadzonych przez dzielnicowych

Podniesiony poziom bezpieczeństwa dla objętego obszaru

Usprawnienie ruchu drogowego

Architektura systemu

Aplikacje wspierające platformę

Aplikacja służąca do łatwego nawiązania kontaktu obywateli z policjantami. Dzięki niej informacja o rejonach dzielnicowych będzie zawsze aktualna i dostępna zarówna dla funkcjonariuszy, jak i obywateli. Aplikacja umożliwia zarządzanie dzielnicowymi i przypisanymi do nich rejonami.
Aplikacja przeznaczona dla funkcjonariuszy wyruszających na miejsce zdarzenia.  Funkcjonariusze wyposażeni w  urządzenie typu GETAC, rejestrują rodzaj oraz miejsce zdarzenia, a następnie dane te są przesyłane do systemów analitycznych i informacji publicznej.  Aplikacja wykorzystuje podkłady mapowe, nawigację do miejsc wypadku oraz gromadzenia szkiców z miejsca wypadku.
Portal internetowy dla obywatela, który umożliwia inicjowanie akcji społecznych, a także przeglądanie informacji.  Aplikacja umożliwia prosty kontakt obywatela z dzielnicowym, dzięki czemu można sprawnie wymieniać informacje o zdarzeniach, które zachodzą w jego rejonie. Kontakt z dzielnicowym można nawiązać zarówno za pomocą portalu, jak i aplikacji mobilnej.

Aplikacja analityczna umożliwiająca przeanalizowanie sytuacji na drogach pod kątem zarejestrowanych wypadków i zebranych informacji na temat wypadku (karta MRD-2).  Analiza jest prowadzona na widoku mapy, wykorzystując funkcje interpretacji danych geoprzestrzennych, m.in. w postaci klasteryzacji skupisk miejsc wypadków.

Aplikacja służąca do redagowania treści publikowanych na portalach i aplikacjach mobilnych dostępnych dla funkcjonariuszy i obywateli.  CMS posiada mechanizmy redakcyjne, mechanizmy akceptacji treści przed opublikowaniem jej w serwisach policyjnych.

Aplikacje ułatwiające dokumentowanie prac prowadzonych przez dzielnicowych.  Dzięki zgromadzonej wiedzy możliwe jest skoordynowanie prac mających na celu podniesienie bezpieczeństwa w terenie.

Case Study

Zobacz nasze realizacje

Śląsk

Cyfrowe Obserwatorium Bezpieczeństwa województwa śląskiego – śląska policja bliżej społeczeństwa

Małopolska

Rozwój e-usług i cyfryzacja procesów administracyjnych małopolskiego garnizonu policji

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy