Czym jest OpenEye HelpDesk?
Automatyzacja
zgłoszeń i spraw
OpenEye HelpDesk pomaga lepiej zarządzać zgłoszeniami związanymi z pomocą techniczną oraz serwisem. System HelpDesk sprawdza się w firmach niezależnie od profilu działalności, które obsługują krótkotrwałe zgłoszenia lub sprawy typu reklamacje, awarie, błędy, zadania. Jego zastosowanie usprawnia funkcjonowanie działów serwisowych i pracę konsultantów, czyniąc proces obsługi zgłoszeń skuteczniejszym i szybszym.
Jak działa OpenEye HelpDesk?
Obsługa wielu procesów dla wielu organizacji, na jednej platformie
Działanie systemu HelpDesk polega na kontrolowaniu procedury obsługi zgłoszeń oraz poprawności wykonywania usług zgodnie z podpisanymi umowami SLA (ang. Service Level Agreement). Kontrola terminowego wykonania zadań przez system zapobiega konsekwencjom nieprawidłowego funkcjonowania działów customer care, helpdesk.
Wdrożenie OpenEye HelpDesk może zostać zrealizowane jako moduł systemu OpenEye SCADA lub jako niezależna aplikacja.
Korzyści
Najwyższy standard bezpieczeństwa
Skuteczniejsze realizowanie zgłoszeń i eliminacja powtarzających się
Przyspieszanie procesów obsługi zgłoszeń
Wzrost efektywności
Wyższa jakość pracy i świadczonych usług
Optymalizacja kosztów funkcjonowania działów wsparcia
Usprawnianie komunikacji wewnątrz organizacji
Ustandaryzowanie procedur obsługiwania zgłoszeń
Elementy systemu OpenEye HelpDesk
Jeden cel, wiele możliwości
OpenEye Helpdesk wspiera wszystkie obszary obsługi zgłoszeń. Od rejestracji zgłoszeń, przez bieżące monitorowanie i modyfikowanie statusów, szczegółową historię zgłoszeń, generowanie statystyk według zadanych parametrów, po wymianę uwag dotyczących rozwiązania problemu.
Wśród funkcjonalności naszego systemu można wyróżnić tworzenie ścieżek eskalacyjnych dla obsługującego i zamawiającego, dzięki czemu sytuacja danego zgłoszenia i dalsze etapy jej obsługi są całkowicie przejrzyste. Istotna jest również pełna ewidencja zgłoszeń oraz wszystkich działań związanych z ich obsługą.
Ponadto OpenEye HelpDesk to możliwość elastycznego sposobu obsługi zgłoszeń, a cały proces jest zgodny z modelem ITIL. System cechuje się przejrzystym i intuicyjnym interfejsem użytkownika z możliwością wyboru listy wyświetlanych kolumn oraz zaawansowanymi opcjami filtrowania. Pełne zarządzanie środowiskiem jest dostępne z poziomu przeglądarki internetowej.
Funkcje OpenEye HelpDesk: