Czym jest Elektroniczny Portal Pracownika EPP3?

Wszystkie informacje
w jednym miejscu

Elektroniczny Portal Pracownika EPP3 umożliwia sprawną komunikację między pracownikami a różnymi działami firmy, np. HR czy kadrą zarządzającą.

Portal daje bezpośredni dostęp do ważnych informacji płacowych i kadrowych, których potrzebują pracownicy oraz możliwość załatwienia spraw. Dedykowany portal pracowniczy pozwoli automatyzować powtarzalne procesy i odciąży pracowników działu kadr i płac.

portal pracownika. Elektroniczny Portal Pracownika EPP3 umożliwia sprawną komunikację między pracownikami a różnymi działami firmy, np. HR czy kadrą zarządzającą.

Jak działa Elektroniczny Portal Pracownika EPP3

Komunikacja pomiędzy działami

Dzięki platformie pracownicy mają dostęp do wniosków, dokumentów, pasków wynagrodzeń, PIT-ów czy możliwość zmiany danych osobowych bez konieczności osobistego kontaktu z działem HR. Ułatwia obieg dokumentów: akceptacji planów urlopowych i różnego rodzaju wniosków.

Korzyści

Skuteczne narzędzie budujące employer branding

Przejrzysta komunikacja, łatwy dostęp do danych kadrowych i płacowych w czasie rzeczywistym

Upraszczanie i ustandaryzowanie procesów kadrowo-płacowych zachodzących w firmie

Odejście od czasochłonnego i kosztownego papierowego obiegu dokumentów

Odciążenie pracy działu kadr i płac

Funkcjonalność systemu

Dla pracowników i kadry zarządzającej

EPP dla pracowników

  • Dostęp do informacji na temat danych kadrowych i płacowych

  • Utworzenie résumé pracownika wraz z opisem przebytego doświadczenia w celu zgromadzenia informacji w jednym miejscu

  • Udostępnienie online wszelkich danych związanych z harmonogramu i godzinami pracy w celu jasnego zarządzania czasem

  • Składanie różnego rodzajów wniosków: m.in. o dodatkowe świadczenia czy urlopowych i śledzenie procesu ich akceptacji

  • Prezentowanie informacji związanych z planami urlopowymi i faktycznymi nieobecnościami oraz ilością przysługującego urlopu

  • Możliwość pobierania online dokumentów PIT, RMUA i pasków płacowych bez konieczności angażowania działu kadrowego

EPP dla kadry zarządzającej

  • Ciągły dostęp do informacji o swoich pracownikach – urlopach, nieobecnościach, godzinach pracy, umowach, kwalifikacjach, szkoleniach, ocenach okresowych poprzez dostęp do narzędzia dla menadżerów wspierającego zarządzanie

  • Przemyślane zarządzanie czasem pracy poprzez prezentację pracowniczych kart pracy

  • Nadzór nad kończącymi się terminami ważności badań pracowników dzięki automatycznemu systemowi powiadomień

  • Eksport danych do plików excel w celu dalszej samodzielnej analizy biznesowej

  • Zbadanie opinii i poszerzenie wiedzy menadżerskiej w wybranych tematach jako skuteczne narzędzie do ankietowania

  • Usprawnienie procesu oceny pracowników poprzez tworzenie arkuszy ocen pracowników wraz z utworzeniem oceny rocznej

Ochrony infrastruktury przemysłowej

Zainteresowany?

Rozwiązanie EPP3 realizowane jest przez spółkę Grupy Kapitałowej WASKO – firmę COIG.
Zapraszamy do odwiedzenia strony w celu uzyskania więcej informacji lub kontaktu.

Ochrony infrastruktury przemysłowej

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy