Czym jest Elektroniczny Portal Pracownika EPP3?
Wszystkie informacje
w jednym miejscu
Elektroniczny Portal Pracownika EPP3 umożliwia sprawną komunikację między pracownikami a różnymi działami firmy, np. HR czy kadrą zarządzającą.
Portal daje bezpośredni dostęp do ważnych informacji płacowych i kadrowych, których potrzebują pracownicy oraz możliwość załatwienia spraw. Dedykowany portal pracowniczy pozwoli automatyzować powtarzalne procesy i odciąży pracowników działu kadr i płac.
Jak działa Elektroniczny Portal Pracownika EPP3
Komunikacja pomiędzy działami
Dzięki platformie pracownicy mają dostęp do wniosków, dokumentów, pasków wynagrodzeń, PIT-ów czy możliwość zmiany danych osobowych bez konieczności osobistego kontaktu z działem HR. Ułatwia obieg dokumentów: akceptacji planów urlopowych i różnego rodzaju wniosków.
Korzyści
Skuteczne narzędzie budujące employer branding
Przejrzysta komunikacja, łatwy dostęp do danych kadrowych i płacowych w czasie rzeczywistym
Upraszczanie i ustandaryzowanie procesów kadrowo-płacowych zachodzących w firmie
Odejście od czasochłonnego i kosztownego papierowego obiegu dokumentów
Odciążenie pracy działu kadr i płac
Funkcjonalność systemu
Dla pracowników i kadry zarządzającej
EPP dla pracowników
EPP dla kadry zarządzającej