Czym jest system eADMIN?

Nadzorowanie infrastruktury IT

eADMIN to system do kompleksowego nadzorowania infrastruktury IT w firmie. Zapewnia kontrolę nad rozległą infrastrukturą w zakresie administracji i bezpieczeństwa.

Wspiera administratorów IT w codziennych obowiązkach. Za jego pomocą otrzymujemy dostęp do zarządzania każdym urządzeniem podłączonym do firmowej sieci – stacjami roboczymi, drukarkami, serwerami wydruku. Jednocześnie, z łatwością możemy diagnozować i rozwiązywać występujące problemy, nie zakłócając przy tym wykonywania obowiązków przez pracowników.

nadzorowanie infrastruktura e-admin infrastruktura sieciowa. Wspiera administratorów IT w codziennych obowiązkach. eADMIN-audyt.

Jak działa OpenEye eADMIN?

Jeden system, wiele zadań

  • Monitorowanie urządzeń, sieci i aktywności użytkowników wraz z obsługą alarmów

  • Audyt, inwentaryzacja i zarządzanie zasobami sprzętu, oprogramowania i stanem stacji roboczych
  • Budowanie bazy wiedzy o zastosowanym sprzęcie

  • Nawiązywanie sesji zdalnych, przeprowadzanie zdalnych konfiguracji
  • Przyjmowanie, zarządzanie oraz obsługa zgłoszeń od użytkowników

Korzyści

Zarządzanie infrastrukturą IT może być prostsze

Pełne monitorowanie pracy infrastruktury IT

Ustandaryzowanie obsługi zgłoszeń serwisowych

Zachowanie ciągłości procesów biznesowych

Optymalizacja pracy na stacjach roboczych

Wsparcie pracy administratorów systemu

Poprawa poziomu bezpieczeństwa infrastruktury

Funkcjonalność systemu eAdmin

Nadzorowanie infrastruktury IT

System składa się z czterech grup funkcyjnych. Realizują one specyficzne funkcjonalności i zapewniają bezpieczeństwo w różnych obszarach infrastruktury IT i danych, na których pracują użytkownicy.

  • Zarządzanie oprogramowaniem i licencjami
  • Wykrywanie niechcianych urządzeń oraz blokada dostępu do firmowej infrastruktury IT
  • Monitorowanie pracy serwerów wydruku
  • Kontrola konfiguracji stacji roboczych
  • Monitoring pracy stacji roboczej
  • Zdalna instalacja oprogramowania
  • Kontrola i zezwolenia na stosowanie wskazanych grup urządzeń wymiennych, w tym monitoring ich użycia
  • Szablony dostępu do stron internetowych i aktywne reagowanie na ich naruszenia
  • Zarządzanie lokalnymi kontami na stacji roboczej
  • Zdalna edycja rejestru Windows
  • Zarządzanie aktualizacjami Windows
  • Monitorowanie uruchamianych aplikacji i procesów na stacji roboczej
  • Zdalne wykonywanie poleceń systemowych na stacji roboczej pracownika
  • Umożliwienie komunikacji, wymiany plików, prowadzenie rozmów w ramach zespołów
  • Przesyłanie komunikatów od administratorów lub kierowników do pracowników, która mają charakter ważnych komunikatów, gdzie odkładana jest informacja o przeczytaniu przesłanego komunikatu
  • Umożliwienie administratorom podgląd pulpitu danej stacji roboczej
  • Umożliwienie przejęcia kontroli nad pulpitem i wykonywanie czynności administracyjnych
  • Rejestracja i kategoryzowanie incydentów
  • Zarządzanie zgłoszeniami od użytkowników
  • Zdalna pomoc
  • Obsługa kontraktów na utrzymania
  • Obsługa grup obsługujących zgłoszenia
  • Obsługa SLA obsługi zgłoszeń
  • Definiowanie mapy obsługi zgłoszeń
  • Definiowanie progów eskalacji
  • Definiowanie powiadomień

Dostępne wersje

Dedykowane rozwiązania OpenEye SCADA

OpenEye SCADA dla fotowoltaiki oferta WASKO

OpenEye SCADA dla fotowoltaiki

Łatwe zarządzanie farmą fotowoltaiczną

Sprawdź

OpenEye HelpDesk oferta WASKO

OpenEye HelpDesk

Automatyzacja zgłoszeń i spraw

Sprawdź

OpenEye SCADA oferta WASKO

OpenEye SCADA

Zarządzanie instalacjami przemysłowymi

Sprawdź

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy