Serwis Terenowy
Serwis sprzętu
i oprogramowania
Serwis terenowy WASKO to zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, którzy świadczą usługi wsparcia dla produktów i systemów IT oraz usługi serwisowe na terenie całego kraju.
Posiadamy 15 oddziałów serwisowych rozmieszczonych w największych polskich miastach. Nasi specjaliści są w gotowości 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jak działamy
Gwarancja bezpieczeństwa
i ciągłości działania biznesu
Szeroko pojęta usługa serwisu terenowego obejmuje opiekę oraz wsparcie serwisowe dotyczące komputerów, serwerów, kas i drukarek fiskalnych
oraz pozostałego sprzętu, który znajduje się w danym punkcie serwisowym.
W ramach usług przez naszych specjalistów usuwane są wszelkiego rodzaju awarie i usterki, a w razie potrzeby, dostarczany jest
sprzęt zastępczy.
Serwis terenowy WASKO opiera się na działaniach lokalnych, a więc w siedzibie obsługiwanej firmy bądź w jej oddziale. Nasz
zespół oprócz standardowej naprawy usterek zapewnia również usługi wdrożeniowe dla dostarczanych przez nas systemów i rozwiązań oraz
konsultacje wraz ze szkoleniami dla pracowników serwisowanego punktu.
Zgłaszanie usterek
Natychmiastowa reakcja na każde zgłoszenie
Ścieżki prowadzenia zgłoszenia są standaryzowane i sortowane zgodnie z wypracowanym i ustalonym SLA oraz bieżącą potrzebą
obiektu handlowego. Staramy się wspólnie z Klientem wypracowywać najefektywniejsze scenariusze, na bazie doświadczeń obu stron.
Całodobowy dostęp do doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów
Obsługa na najwyższym poziomie najbardziej skomplikowanych zleceń
Natychmiastową reakcję na każdą zgłoszoną usterkę
Kompleksowe podejście do obsługi serwisowej, w tym usługi wdrożenia