Service Desk

Zapewniamy bieżący serwis Twojej sieci

Service Desk WASKO to zespół wykwalifikowanych i przeszkolonych konsultantów posiadających wiedzę techniczną, którzy zdalnie pomogą zidentyfikować i rozwiązać zaistniałe problemy związane z działaniem urządzeń i infrastruktury, znajdujących się na terenie sklepu. Service Desk WASKO to pomoc 24 godziny na dobę, również w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.

servicedesk. service desk co to. help desk co to. serwis desk. gk serwis. service desk. Service Desk WASKO to zespół wykwalifikowanych i przeszkolonych konsultantów posiadających wiedzę techniczną, którzy zdalnie pomogą zidentyfikować i rozwiązać zaistniałe problemy związane z działaniem urządzeń i infrastruktury, znajdujących się na terenie sklepu. Service Desk WASKO to pomoc 24 godziny na dobę, również w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.

Jak działamy

Pełna dostępność konsultantów

Service Desk WASKO to nie tylko przyjęcie i zarejestrowanie zgłoszenia o awarii, ale przede wszystkim udzielenie natychmiastowej pomocy
i usunięcie zgłaszanego problemu. Awarie najczęściej usuwane są przy współpracy z pracownikiem zgłaszającym usterkę bądź przez
zdalne połączenie się ze sklepem. Dzięki temu znacząca większość zgłoszeń rozwiązywana jest natychmiast po ich przyjęciu. Usługa Service
Desku została stworzona, aby zapewnić wsparcie techniczne i biznesowe na najwyższym możliwym poziomie.

Co wyróżnia nasz Service Desk?

Najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu

  • Pełna dostępność konsultantów, model obsługi 24/7/365 zgodny z SLA

  • Sprawdzony i stabilny system do obsługi zgłoszeń wraz z portalem i aplikacją mobilną

  • Wielojęzykowa obsługa konsultantów

  • Wysoka skuteczność i natychmiastowa reakcja na zgłoszoną usterkę

  • Wyspecjalizowany i doświadczony zespół ekspertów

  • Kompleksowe podejście do obsługi serwisowej

Service Desk WASKO to zespół wykwalifikowanych i przeszkolonych konsultantów posiadających wiedzę techniczną, którzy zdalnie pomogą zidentyfikować i rozwiązać zaistniałe problemy związane z działaniem urządzeń i infrastruktury, znajdujących się na terenie sklepu. Service Desk WASKO to pomoc 24 godziny na dobę, również w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.

Korzyści

Bieżący serwis Twojej sieci

  • Usprawnienie procesu obsługi technicznej klienta
  • Minimalizacja kosztów wynikających z przestojów pracy
  • Oszczędność czasu związanego z identyfikacją usterki
  • Odciążenie wewnętrznego działu IT
  • Gwarancja ciągłości obsługi i pracy sklepu

Funkcjonalność systemu

Sprawdzony i stabilny system ITMS

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Od 35 lat dostarczamy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania dla biznesu. Doświadczenie i wiedza jaką przez ten czas zdobyliśmy pozwoliła nam lepiej zrozumieć potrzeby Klienta. Dlatego do obsługi zgłoszeń oferujemy sprawdzone narzędzie ITMS. Platforma pozwala w łatwy sposób zgłosić usterkę, zarządzać zgłoszeniami, monitorować postęp oraz obsługiwać korespondencję.

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy