Service Desk
Zapewniamy bieżący serwis Twojej sieci
Service Desk WASKO to zespół wykwalifikowanych i przeszkolonych konsultantów posiadających wiedzę techniczną, którzy zdalnie pomogą zidentyfikować i rozwiązać zaistniałe problemy związane z działaniem urządzeń i infrastruktury, znajdujących się na terenie sklepu. Service Desk WASKO to pomoc 24 godziny na dobę, również w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.
Jak działamy
Pełna dostępność konsultantów
Service Desk WASKO to nie tylko przyjęcie i zarejestrowanie zgłoszenia o awarii, ale przede wszystkim udzielenie natychmiastowej pomocy
i usunięcie zgłaszanego problemu. Awarie najczęściej usuwane są przy współpracy z pracownikiem zgłaszającym usterkę bądź przez
zdalne połączenie się ze sklepem. Dzięki temu znacząca większość zgłoszeń rozwiązywana jest natychmiast po ich przyjęciu. Usługa Service
Desku została stworzona, aby zapewnić wsparcie techniczne i biznesowe na najwyższym możliwym poziomie.
Co wyróżnia nasz Service Desk?
Najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu
Korzyści
Bieżący serwis Twojej sieci
Funkcjonalność systemu
Sprawdzony i stabilny system ITMS
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Od 35 lat dostarczamy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania dla biznesu. Doświadczenie i wiedza jaką przez ten czas zdobyliśmy pozwoliła nam lepiej zrozumieć potrzeby Klienta. Dlatego do obsługi zgłoszeń oferujemy sprawdzone narzędzie ITMS. Platforma pozwala w łatwy sposób zgłosić usterkę, zarządzać zgłoszeniami, monitorować postęp oraz obsługiwać korespondencję.