Czym jest NEDAPS?
Więcej niż platforma automatyzująca procesy biznesowe
NEDAPS to elastyczne rozwiązanie do optymalizacji i automatyzacji dowolnych działań– zadań i procesów biznesowych, konfiguracji, komunikacji z urządzeniami i systemami – w szybki i efektywny sposób.
Platforma zapewnia spójność danych, poprawną kolejność zastosowania procedur. Zwiększa efektywność, eliminując pomyłki i regulując liczbę powtarzalnych czynności, a także skraca czas wykonywania zadań, wprowadzania zmian lub dodawania nowych usług.
Daje możliwość dostosowania się do dynamicznie zachodzących zmian technologicznych, przekształcając je na korzyść dla Twojej firmy.
Jak działa NEDAPS?
Jak przebiega automatyzowanie
procesów biznesowych?
NEDAPS działa w oparciu o graficzne modelowanie dowolnych działań (zadań, procesów, konfiguracji) realizowanych przez systemy lub urządzenia. Zakres i sposób wprowadzania danych wejściowych i wyjściowych dla każdego z procesów jest ograniczony wyłącznie inwencją projektanta oraz możliwościami konfigurowanych urządzeń oraz systemów.
Dzięki zastosowaniu logiki opisywania zadań za pomocą schematów postępowania, ich operator nie musi posiadać specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie programowania.
Ponadto, NEDAPS został zaprojektowany z myślą o elastyczności i uniwersalności, by można go integrować z dowolnym urządzeniem, siecią, systemem, platformą czy technologią. Co więcej, jego architektura umożliwia na dalsze rozszerzanie funkcjonalności. Jego celem jest tworzyć jedno spójne rozwiązanie.
Korzyści
Większa efektywność, mniejsze koszty
Zwiększenie efektywności, eliminując pomyłki
Skrócenie czasu wykonywania rutynowych czynności
Obniżenie kosztów operacyjnych
Szybsze dostarczanie usług
Zwiększenie jakości dostarczanych usług
Zapewnienie spójności danych
Funkcjonalność platformy NEDAPS
Proste zarządzanie
Konfigurowalność
Łatwe odwzorowanie logiki biznesowej, konfiguracji oraz operacji realizowanych przez klienta
Bezagentowość
Brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania
na urządzeniach i systemach,
z którymi NEDAPS współpracuje
Harmonogramowanie
Wykonywanie zadań jednorazowo
o określonej porze, cyklicznie według harmonogramu lub na skutek określonego zdarzenia
Piaskownica
Przygotowane algorytmy mogą być przetestowane we wbudowanym symulatorze działania.
Bezpieczeństwo
Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami dostępów
użytkowników
Tryb wsadowy
Możliwość hurtowego (masowego) wykonywania zadań
Kompatybilność
Zgodność ze standardami oraz interfejsami integracyjnymi
Inwentoryka
Własna podręczna baza danych inwentorycznych
Dla kogo przeznaczony jest system NEDAPS?
Platforma automatyzująca w Twojej firmie
NEDAPS sprawdzi się w dowolnej firmie, która posiada rozległą infrastrukturę złożoną z różnorodnych urządzeń oraz systemów wielu producentów, wymagającą częstych modyfikacji związanych z usługami świadczonymi dla klientów zewnętrznych i tych realizowanych wewnątrz przedsiębiorstwa.
NEDAPS można wprowadzić przy biznesowych procesach związanych z wdrożeniem innowacji, których wprowadzenie wpłynie na rozwój organizacji. Z powodzeniem sprawdzi się również przy operacyjnych procesach biznesowych, związanych z bieżącą działalnością firmy oraz procesach posprzedażowych, obejmujących obsługę świadczonych usług.
- Skrócenie czasu wprowadzania nowych usług (ang. Time To Market)
- Optymalizacja wymiany informacji między różnymi systemami, platformami i urządzeniami
- Obsługa plików wsadowych i weryfikacja poprawności
- Organizowanie procesów w pakiety usług, w celu łatwiejszego zarządzania
- Jednolita baza danych obiektów (produktów, usług, sprzętu) z dokładnym opisem
- Automatyzacja rutynowych czynności administracyjnych i konfiguracyjnych
- Synchronizacja danych z różnych systemów
- Obsługa zgłoszeń serwisowych i monitoring postępu prac
- Zarządzanie procesami bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej
- Zarządzanie systemami IT, zasobami sieci, aplikacjami
- Automatyzacja procesów dostarczania usług (provisioning)
- Harmonogramowanie zadań w wbudowanym kalendarzu
- Optymalizacja kosztów inwestycyjnych (CAPEX) oraz operacyjnych (OPEX)
- Rekomendowane działania przy wsparciu decyzji w czasie rzeczywistym
- Wzbogacenie profili klientów poprzez agregowanie informacji z otwartych źródeł
- Kompleksowe, wieloetapowe, wieloorganizacyjne zarządzanie kampanią z zaawansowanymi możliwościami kolejkowania, trasowania i eskalacji
- Mechanizmy komunikacji i powiadamiania użytkownika
- Automatyzacja centrum obsługi klienta i procesów sprzedaży usług
Case Study
NEDAPS w praktyce
Zachęcamy do zapoznania się przykładowym zadaniem realizowanym na naszej platformie.
Materiał przedstawia odzyskanie nazwy, modelu i wersji systemu operacyjnego przełącznika Juniper serii EX3400 o adresie IP 172.23.30.103. Ukazany został cały proces, począwszy od przygotowania schematu w modelerze, poprzez konfigurację środowiska, do sprawdzenia rezultatu wykonanej operacji.