Serwis Terenowy

Serwis sprzętu
i oprogramowania

Serwis terenowy WASKO to zespół wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, którzy świadczą usługi wsparcia dla produktów i systemów IT oraz usługi serwisowe na terenie całego kraju.

Posiadamy 15 oddziałów serwisowych rozmieszczonych w największych polskich miastach. Nasi specjaliści są w gotowości 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak działamy

Gwarancja bezpieczeństwa
i ciągłości działania biznesu

Szeroko pojęta usługa serwisu terenowego obejmuje opiekę oraz wsparcie serwisowe dotyczące komputerów, serwerów, kas i drukarek fiskalnych
oraz pozostałego sprzętu, który znajduje się w danym punkcie serwisowym.

W ramach usług przez naszych specjalistów usuwane są wszelkiego rodzaju awarie i usterki, a w razie potrzeby, dostarczany jest
sprzęt zastępczy.

Serwis terenowy WASKO opiera się na działaniach lokalnych, a więc w siedzibie obsługiwanej firmy bądź w jej oddziale. Nasz
zespół oprócz standardowej naprawy usterek zapewnia również usługi wdrożeniowe dla dostarczanych przez nas systemów i rozwiązań oraz
konsultacje wraz ze szkoleniami dla pracowników serwisowanego punktu.

Zgłaszanie usterek

Natychmiastowa reakcja na każde zgłoszenie

Ścieżki prowadzenia zgłoszenia są standaryzowane i sortowane zgodnie z wypracowanym i ustalonym SLA oraz bieżącą potrzebą
obiektu handlowego. Staramy się wspólnie z Klientem wypracowywać najefektywniejsze scenariusze, na bazie doświadczeń obu stron.

Całodobowy dostęp do doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów

Obsługa na najwyższym poziomie najbardziej skomplikowanych zleceń

Natychmiastową reakcję na każdą zgłoszoną usterkę

Kompleksowe podejście do obsługi serwisowej, w tym usługi wdrożenia

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy

Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy