Operations Support System OSS
Wsparcie operatora telekomunikacyjnego
Operations Support System – WASKO OSS to kompleksowa platforma zapewniająca wsparcie dla wszystkich obszarów operacyjnej działalności operatora telekomunikacyjnego oraz dostawcy usług. Zapewnia optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów przy minimalnym zaangażowaniu służb operacyjnych.
Modułowa budowa platformy WASKO OSS
Nowoczesna architektura
Modułowa budowa platformy pozwala na elastyczne dostosowanie do obecnych i przyszłych potrzeb operatora. Zaawansowane mechanizmy definiowania scenariuszy realizacji usług gwarantują orkiestrację i automatyzację procesów dostarczania usług w nowoczesnym środowisku hybrydowym składającym się z urządzeń fizycznych oraz serwerów wirtualnych.
Korzyści
Najwyższy standard bezpieczeństwa
Zwiększenie niezawodności sieci
Wgląd w aktualny stan wszystkich elementów sieci
Przyśpieszenie procesu wdrażania nowych usług
Zapewnienie ciągłości świadczenia usług klientom
Wczesne wykrywanie nieprawidłowości działania sieci
Niezależność od dostawców urządzeń i systemów
Funkcjonalność platformy WASKO OSS (Operations Support System)
Jedna platforma, wiele możliwości
Dowiedź się wiecej
Różnice pomiędzy OSS i BSS
Jeśli interesujesz się systemami wsparcia operacyjnego (OSS – Operations Support System) i biznesowego (BSS – Business Support System) w telekomunikacji, koniecznie zajrzyj na blog WASKO. Znajdziesz tam szczegółowe omówienie kluczowych różnic między tymi systemami, a także dowiesz się, jak wspierają zarządzanie infrastrukturą techniczną i procesami biznesowymi. Poznasz korzyści wynikające z ich wdrożenia, a także wyzwania i najnowsze trendy w tej dziedzinie. To wartościowe źródło wiedzy dla każdego, kto chce zwiększyć efektywność oraz jakość usług telekomunikacyjnych w swojej firmie.