Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Dowiedz się więcej o naszej Polityce prywatnościNie pokazuj więcej tego komunikatu.

Usługi rozliczenia

są przeznaczone dla każdego typu operatora mediów (usługi telekomunikacyjne, prąd, gaz, woda, usługi abonamentowe itd.), który planuje kompleksowo obsługiwać swoich klientów minimalizując koszty swej działalności.
Począwszy od utworzenia konta klienta, poprzez definiowanie taryf (planów billingowych) dla każdej z usług, pobieranie informacji bilingowych ze wszystkich źródeł (liczniki, dane od dostawców mediów itp.), taryfikację, druk i dostarczanie jednej skonsolidowanej faktury (za wszystkie usługi) na procesie windykacji kończąc. WASKO zapewnia również całodobowe Centrum Obsługi Klienta.

Usługa jest świadczona

na środowisku sprzętowo – systemowym WASKO, dzięki czemu nie muszą Państwo tworzyć własnych działów IT zajmujących się utrzymaniem środowiska na potrzeby rozliczeń klientów, a także troszczyć się o jakiekolwiek zakupy urządzeń i systemów. Wszystkie wymagane elementy są zapewnione przez WASKO. Na podstawie Państwa wymagań specjaliści WASKO konfigurują usługę i dbają o jej dostępność w trybie 24/7.
Usługa jest rozliczana abonamentowo.

Kluczowe cechy naszej usługi

  • obsługa dowolnych mediów,
  • elastyczne definiowanie taryf,
  • fakturowanie,
  • obsługa wpłat,
  • generowanie raportów kontrolnych na potrzeby organów państwowych (UKE, URE, itp.).

Kluczowe korzyści

  • skrócenie czasu uruchomienia świadczenia usług z uwagi na brak konieczności budowania własnego środowiska sprzętowo-systemowego (pełny outsourcing procesu rozliczeniowego),
  • obniżenie kosztów działalności,
  • ciągłość świadczenia usługi zapewniona przez specjalistów WASKO,
  • możliwość dodawania nowych mediów oraz elastycznego kształtowania taryf,
  • skrócenie czasu dostarczenia nowego medium / taryfy / promocji do abonentów,
  • Centrum Obsługi Klienta zapewnione przez WASKO.
Mamy dla Ciebie e-kartkę. Kliknij tutaj i zobacz!