Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Dowiedz się więcej o naszej Polityce prywatnościNie pokazuj więcej tego komunikatu.

OLIMP - System Sprzedaży Biletów

System sprzedaży biletów OLIMP to nowoczesne rozwiązanie umożliwiające kompleksową sprzedaż biletów oraz kontrolę ruchu osobowego na obiektach sportowych, rekreacyjnych lub wystawowych.  

 

System biletowy OLIMP firmy WASKO umożliwia efektywne zarządzanie procesami sprzedaży biletów, odpowiada za tworzenie elastycznych planów sprzedaży, kalendarzy imprez oraz programów lojalnościowych. System OLIMP pozwala na kontrolę ruchu osobowego wraz z identyfikacją kibiców, zarządzanie bazą klientów oraz obiektem sportowym lub rekreacyjnym. Spersonalizowane Karty Kibica, pełniące również funkcję karnetów oraz biletów jednorazowych, pozwalają na weryfikację danych osobowych kibiców oraz zapewnienie natychmiastowej kontroli. Ponadto Karty Kibica, jako nośnik informacji, skutecznie wspierają działania reklamowe.  

 

System biletowy OLIMP adresowany jest dla organizatorów imprez masowych odbywających się zarówno na stadionach, jak i w halach i basenach, właścicieli obiektów sportowych, zarządów klubów piłkarskich, żużlowych, hokejowych, organizatorów imprez wystawienniczych lub targowych podlegających wymogom ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. 

 

System przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa imprez masowych, poprzez zgodność z wytycznymi UEFA, FIFA, PZPN, PZM oraz Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.  Każdy uczestnik imprezy, posiadający bilet zakupiony w kasach lub w Internecie zostaje poddany elektronicznej kontroli podczas wejścia na obiekt, na którym odbywa się impreza. Moment wejścia jest rejestrowany w systemie wraz z obrazem ze współpracujących kamer znajdujących się na obiekcie. 

 

System składa się z urządzeń mechanicznej i elektronicznej kontroli dostępu tj. bramek wejściowych (kołowroty wysokie, kołowroty niskie, bramki uchylne)stacjonarnych i mobilnych czytniki biletów, stanowisk kasowych, oraz specjalizowanego oprogramowaniaaplikacji kasowych, portalu sprzedaży internetowej oraz aplikacji administracyjnej.  

 

Zastosowanie systemu to korzyści nie tylko dla kibica, to także wygoda dla organizatorów imprez. System zapewnia sprawne zajmowanie prawidłowych sektorów oraz miejsc przez kibiców, eliminując częste problemy organizacyjne. Możliwość integracji z masowymi dystrybutorami biletów powodują, że dotarcie z produktem do uczestników imprez jest niezwykle skuteczne i tanie. System jest więc podstawowym narzędziem marketingowym  w rękach organizatorów imprez. 

System, z powodzeniem, został wdrożony na wielu obiektach sportowych i rekreacyjnych w Polsce.  

 

 

Korzyści: 

  • Usprawnienie sprzedaży i dystrybucji biletów na obiekty sportowe i rekreacyjne poprzez: 
  • Sprzedaż biletów w stacjonarnych i zewnętrznych punktach sprzedaży lub w portalu sprzedaży internetowej, 
  • Możliwość sprzedaży biletów jednorazowych, karnetów, opasek dostępowych oraz Kart Kibica, 
  • Sprzedaż dowolnie zdefiniowanych produktów oraz usług w punktach kasowych oraz wewnątrz obiektu, 
  • Możliwość rezerwacji biletów, 
  • Obsługę systemu płatności on-line w portalu sprzedaży internetowej. 
  • Usprawnienie kontroli dostępu poprzez: 
  • Natychmiastową kontrolę uprawnień wejściowych oraz identyfikację osób, 
  • Skuteczne kierowanie ruchem podczas wchodzenia na obiekt sportowy, 
  • Zastosowanie stacjonarnych i mobilnych czytników kontroli dostępu. 
  • Zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa imprez masowych poprzez: 
  • Wprowadzanie i egzekwowanie sądowych i klubowych zakazów wejść na obiekty sportowe, 
  • Obsługę kibiców nieletnich zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych, 
  • Obsługę Kibiców Gości zgodnie z wytycznymi PZPN, PZM, 
  • Monitorowanie zapełnienia obiektu, 
  • Wspomaganie pracy służb bezpieczeństwa. 
  • Możliwość centralnego zarządzania systemem poprzez: 
  • Konfigurację produktów i usług oferowanych w ramach systemu, 
  • Zdalną obsługę urządzeń oraz kontrolę ich działania, 
  • Pełne zarządzanie procesem sprzedaży i kontroli dostępu, 
  • Rozliczenie rzeczywistego czas pobytu na obiekcie, 
  • Obsługę szafek basenowych oraz depozytów, 
  • Tworzenie i obsługę personalizowanych kart dla klientów, 
  • Wykonywanie raportów. 
Fundusze Europejskie - Program Regionalny
Mamy dla Ciebie e-kartkę. Kliknij tutaj i zobacz!
Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego