Przedmiotem umowy jest utworzenie w infrastrukturze Zamawiającego dwuośrodkowego Centrum Przetwarzania Danych – platformy wirtualizacji w architekturze konwergentnej w Ośrodkach Przetwarzania Danych Zamawiającego w Bydgoszczy i Gdyni – wraz z Systemem Centralnego Backup’u w trzech lokalizacjach.
W zakres przedmiotu umowy wchodzi:
– dostawa urządzeń i oprogramowania;
– montaż, uruchomienie i wdrożenie dostarczonego rozwiązania;
– przekazanie wdrożonego rozwiązania wraz z wykonaną dokumentacją projektową i wdrożeniową;
– migracja systemów informatycznych Zamawiającego na wdrożone środowisko;
– przeprowadzenie szkolenia.
Wartość przedmiotu umowy wynosi 56.076.180,02 PLN brutto w tym:
– 30.421.447,32 PLN brutto – wartość zamówienia gwarantowanego (wynagrodzenie gwarantowane),
– 25.654.732,70 PLN brutto – wartość zamówienia objętego prawem opcji obejmującego dostawę serwerów typu Blade, system wirtualizacji, system macierzy dyskowej, infrastrukturę serwerową oraz infrastrukturę macierzową.
Termin wykonania przedmiotu umowy: 30.11.2020 r.
Na dostarczony sprzęt i zbudowane Centrum Przetwarzania Danych Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W Umowie przewidziano m.in. następujące kary umowne:
1. w razie odstąpienia od umowy w całości lub w części – w wysokości 20% wynagrodzenia gwarantowanego brutto, należnego odpowiednio za realizację całości przedmiotu umowy lub jego niezrealizowanej części;
2. w razie odstąpienia od umowy w zakresie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części niezrealizowanej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 20% wynagrodzenia brutto należnego odpowiednio za realizację całości zamówienia objętego prawem opcji lub jego niezrealizowanej części;
3. za opóźnienie w dostawie sprzętu – w wysokości 0,1% wynagrodzenia gwarantowanego brutto, za każdy dzień opóźnienia w stosunku do wskazanych terminów;
4. za opóźnienie w realizacji zamówień objętych prawem opcji – w wysokości 0,05% wynagrodzenia brutto stanowiącego równowartość danego zamówienia w ramach danej opcji, za każdy dzień opóźnienia liczonego od upływu terminu realizacji określonego w zamówieniu;
5. za opóźnienie wynikające z naprawy (wymiany) wadliwego przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad – w wysokości 0,01% wynagrodzenia gwarantowanego brutto, za każdy dzień opóźnienia;
6. za opóźnienie w czasie reakcji serwisu na zgłoszony problem – w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia;
7. w przypadku realizacji zamówienia przez osoby inne niż wskazane w umowie, bez zgody Zamawiającego i na warunkach określonych w umowie – w wysokości 5% wynagrodzenia gwarantowanego brutto;
8. w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu określonego umową na dostarczenie przed planowanym terminem dostawy sprzętu Karty Wyrobu – w wysokości 100 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. Łączna wysokość kar umownych, do jakich naliczenia jest uprawniony Zamawiający na podstawie umowy, nie przekroczy 50% kwoty wynagrodzenia gwarantowanego.
W przypadku gdy szkoda spowodowana niewykonaniem obowiązków wynikających z umowy przekroczy wysokość kar umownych, Zamawiający będzie uprawniony, niezależnie od kar umownych, dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.
COIG S.A. jest spółką zależną, w której WASKO S.A. posiada 93,98 % udziału w kapitale zakładowym oraz tyle samo głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy. O wyborze oferty spółki zależnej COIG S.A., Emitent informował w raporcie bieżącym nr 28/2019 z dnia 22 października 2019 r.