Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików. Dowiedz się więcej o naszej Polityce prywatnościNie pokazuj więcej tego komunikatu.
Zarząd WASKO S.A. (Emitent) przekazuje do publicznej wiadomości informację o podpisaniu w dniu 19 października 2018 r. umów z Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu na „Rozbudowę systemu
zarządzania ruchem we Wrocławiu, w tym o nowe sygnalizacje świetlne, wyświetlacze pomocnicze ITS oraz aplikację mobilną” z podziałem na części 1, 2 i 3.
Przedmiotem umów jest:
– część 1: „Instalacja i podłączenie 383 urządzeń do wyświetlania informacji pomocniczych ITS wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji projektowej i przeprowadzeniem testów + dostawa urządzeń systemu ITS”
– część 2: „Rozbudowa systemu sterowania ruchem”
– część 3: ”Rozbudowa narzędzi informatycznych”.
Wartość zawartych umów wynosi 15 251 790,00 zł brutto (słownie: piętnaście milionów dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) w tym:
– umowa na realizację części 1 – wartość umowy brutto: 2 792 100,00 zł(słownie: dwa miliony siedemset
dziewięćdziesiąt dwa tysiące sto złotych 00/100),
– umowa na realizację części 2 – wartość umowy brutto: 5 174 610,00 zł(słownie: pięć milionów sto
siedemdziesiąt cztery tysiące sześćset dziesięć złotych 00/100),
– umowa na realizację części 3 – wartość umowy brutto: 7 285 080,00 zł(słownie: siedem milionów dwieście
osiemdziesiąt pięć tysięcy osiemdziesiąt złotych 00/100),
Termin zakończenia prac został wyznaczony na dzień 31.07.2020 r.WASKO S.A. będzie świadczyć usługi serwisowe i udzieli w ramach przedmiotu umów gwarancji na 36 miesięcy.W umowach przewidziano m.in. następujące kary umowne:
– za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10 % wartości umowy netto,
– za niewykonanie przedmiotu umowy w terminach wyznaczonego na wykonanie poszczególnego etapu
przedmiotu umowy 2.000,00 zł za każdy dzień liczony od upływu każdego terminu,
– za niezachowanie czasów reakcji na zgłoszenie oraz czasów napraw w wysokości 500,00 zł za każdą rozpoczętą
godzinę liczoną od upływu terminu na podjęcie reakcji oraz w wysokości 2.000,00 zł za każdy dzień liczony od
upływu terminu usunięcia awarii.
Podpisanie umów jest wynikiem wybrania przez Zamawiającego oferty WASKO S.A. jako najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego przez Zarząd Dróg i Miasta we Wrocławiu (Zamawiający) na „Rozbudowę systemu zarządzania ruchem we Wrocławiu, w tym o nowe sygnalizacje świetlne, wyświetlacze pomocnicze ITS oraz aplikację mobilną, z podziałem na 3 części”, o czym Emitent informował w raporcie bieżącym nr 35 z dnia 01.10.2018 r.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora Danych Osobowych - WASKO S.A. z siedzibą: ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, podanych przeze mnie danych osobowych, zawartych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia przez WASKO S.A. wyjaśnień związanych z moim zapytaniem.
Rozumiem, iż podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu uzyskania odpowiedzi na w/w zapytanie.
Wyrażona przeze mnie zgoda stanowi podstawę przetwarzania danych przez Administratora (art. 6 ust.1 lit. a) RODO) oraz może być wycofana w dowolnym czasie co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe będą przechowywane przez czas jaki jest niezbędny dla zrealizowania celów, dla których zostały zebrane lub do czasu odwołania zgody a po jej odwołaniu mogą być przechowywane dłużej, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów prawa, lub jest to konieczne dla obrony lub dochodzenia przez WASKO S.A. roszczeń.
Przysługują mi następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania); prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Przekazane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu oraz nie zostaną przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
Zdaję sobie sprawę z tego, iż podane przez mnie dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom zajmującym się obsługą informatyczną Administratora Danych, tj. COIG S.A.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: , tel. 32 33 28 321 lub pisemnie na adres: ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice.