Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Dowiedz się więcej o naszej Polityce prywatnościNie pokazuj więcej tego komunikatu.
Aktualności

07 sierpnia 2015

Miejsce pracy: Gliwice – obszar działania – cały kraj, nr ref. 08/DUS/08/2015

Opis stanowiska pracy
  1. Instalacja, konfiguracja i utrzymanie systemów telekomunikacyjnych w ramach prowadzonych przez spółkę projektów, z ukierunkowaniem na systemy Cisco, Avaya i Alcatel.
  2. Administrowanie oraz serwis systemów telekomunikacyjnych i VoIP  w szczególności Cisco, Avaya i Alcatel.
  3. Przygotowywanie dokumentacji technicznej projektów. Główne miejsce pracy- Gliwice (obszar działania – cały kraj).
Wymagania
  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne (elektronika, telekomunikacja, informatyka) lub pokrewne.
  • Ukierunkowana wiedza techniczna związana z technologiami telekomunikacyjnymi oraz VoIP.
  • Znajomość protokołu SIP oraz jego praktycznej implementacji.
  • Doświadczenie w implementacji i utrzymaniu co najmniej jednego z poniższych produktów: – Cisco CallManager, – Avaya Aura Communication Manager, – Alcatel OmniPCX 4400, Office, – Asterisk lub Freeswitch SIP server.
  • Znajomość technologii sieci wykorzystujących protokół TCP/IP ze szczególnym ukierunkowaniem na VoIP.
  • Znajomość pojęć i zagadnień telekomunikacyjnych w zakresie technologii łączności głosowej.
  • Znajomość zagadnień QoS oraz monitorowania sieci dla zapewnienia optymalnych parametrów transmisji głosowej i wideo.
  • Znajomość systemu Linux na poziomie umożliwiającym użytkowania narzędzi sieciowych napisanych pod ten system typu iperf, sipp, itp.
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność współpracy z personelem technicznym klientów jak również z personelem technicznym dostawców urządzeń przy rozwiązywaniu problemów.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu przy usuwaniu awarii w reżimie wysokiego SLA.
  • Gotowość do świadczenia pracy w niestandardowych godzinach w ramach serwisu.
  • Zdolność do szybkiego uczenia się, odpowiedzialność, otwartość na zadania wymagające niestandardowego myślenia, umiejętność pracy w zespole, nastawienie na cel, umiejętność pracy pod presją czasu, predyspozycje interpersonalne.
  • Umiejętność przekazywania wiedzy technicznej w sposób przystępny.
Mile widziane:
  • doświadczenie w konfigurowaniu bramek VoIP Cisco, Audiocode, Patton w zakresie technologii TDMoIP oraz wiedza w zakresie technologii transmisji wideo.
  • certyfikaty w zakresie produktów PABX opartych o tradycyjne centrale telefoniczne jak i systemy VoIP.
  • znajomość zagadnień budowania i utrzymania sieci komputerowych.
Powrót
Fundusze Europejskie - Program Regionalny
Mamy dla Ciebie e-kartkę. Kliknij tutaj i zobacz!
Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego