Czym jest Service Desk WASKO?
Service Desk WASKO to zespół wykwalifikowanych i przeszkolonych konsultantów posiadających wiedzę techniczną, którzy zdalnie pomogą
zidentyfikować i rozwiązać zaistniałe problemy związane z działaniem urządzeń i infrastruktury, znajdujących się na terenie
sklepu. Service Desk WASKO to pomoc 24 godziny na dobę, również w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.
Co wyróżnia nasz Service Desk?
Pełna dostępność konsultantów, model obsługi 24/7/365 zgodny z SLA
Sprawdzony i stabilny system do obsługi zgłoszeń wraz z portalem i aplikacją mobilną
Wielojęzykowa obsługa konsultantów
Do każdego projektu dedykowany opiekun
Wysoka skuteczność i natychmiastowa reakcja na zgłoszoną usterkę
Wyspecjalizowany i doświadczony zespół ekspertów
Kompleksowe podejście do obsługi serwisowej
Korzyści
- Usprawnienie procesu obsługi technicznej klienta
- Minimalizacja kosztów wynikających z przestojów pracy
- Oszczędność czasu związanego z identyfikacją usterki
- Odciążenie wewnętrznego działu IT
- Gwarancja ciągłości obsługi i pracy sklepu

Zgłoszenie awarii
Obecnie nasz serwis obsługuje dla naszych klientów ponad 95 tysięcy zgłoszeń miesięcznie.
Service Desk WASKO to nie tylko przyjęcie i zarejestrowanie zgłoszenia o awarii, ale przede wszystkim udzielenie natychmiastowej pomocy
i usunięcie zgłaszanego problemu. Awarie najczęściej usuwane są przy współpracy z pracownikiem zgłaszającym usterkę bądź przez
zdalne połączenie się ze sklepem. Dzięki temu znacząca większość zgłoszeń rozwiązywana jest natychmiast po ich przyjęciu. Usługa Service
Desku została stworzona, aby zapewnić wsparcie techniczne i biznesowe na najwyższym możliwym poziomie.
System do zarządzania zgłoszeniami
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Od 35 lat dostarczamy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania dla biznesu. Doświadczenie
i wiedza jaką przez ten czas zdobyliśmy pozwoliła nam lepiej zrozumieć potrzeby Klienta. Dlatego do obsługi zgłoszeń oferujemy sprawdzone
narzędzie ITMS. Platforma pozwala w łatwy sposób zgłosić usterkę, zarządzać zgłoszeniami, monitorować postęp oraz obsługiwać
korespondencję.