Czym jest Service Desk WASKO?

Zapewniamy bieżący serwis Twojej sieci

Service Desk WASKO to zespół wykwalifikowanych i przeszkolonych konsultantów posiadających wiedzę techniczną, którzy zdalnie pomogą
zidentyfikować i rozwiązać zaistniałe problemy związane z działaniem urządzeń i infrastruktury, znajdujących się na terenie
sklepu. Service Desk WASKO to pomoc 24 godziny na dobę, również w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.

Co wyróżnia nasz Service Desk?

Najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu
  • Pełna dostępność konsultantów, model obsługi 24/7/365 zgodny z SLA 

  • Sprawdzony i stabilny system do obsługi zgłoszeń wraz z portalem i aplikacją mobilną 

  • Wielojęzykowa obsługa konsultantów  

  • Do każdego projektu dedykowany opiekun  

  • Wysoka skuteczność i natychmiastowa reakcja na zgłoszoną usterkę 

  • Wyspecjalizowany i doświadczony zespół ekspertów 

  • Kompleksowe podejście do obsługi serwisowej 

Korzyści

  • Usprawnienie procesu obsługi technicznej klienta 
  • Minimalizacja kosztów wynikających z przestojów pracy  
  • Oszczędność czasu związanego z identyfikacją usterki 
  • Odciążenie wewnętrznego działu IT 
  • Gwarancja ciągłości obsługi i pracy sklepu  

Zgłoszenie awarii

Pełna dostępność konsultantów

Obecnie nasz serwis obsługuje dla naszych klientów ponad 95 tysięcy zgłoszeń miesięcznie.  

Service Desk WASKO to nie tylko przyjęcie i zarejestrowanie zgłoszenia o awarii, ale przede wszystkim udzielenie natychmiastowej pomocy
i usunięcie zgłaszanego problemu. Awarie najczęściej usuwane są przy współpracy z pracownikiem zgłaszającym usterkę bądź przez
zdalne połączenie się ze sklepem. Dzięki temu znacząca większość zgłoszeń rozwiązywana jest natychmiast po ich przyjęciu. Usługa Service
Desku została stworzona, aby zapewnić wsparcie techniczne i biznesowe na najwyższym możliwym poziomie.

System do zarządzania zgłoszeniami

Sprawdzony i stabilny system ITMS

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Od 35 lat dostarczamy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania dla biznesu. Doświadczenie
i wiedza jaką przez ten czas zdobyliśmy pozwoliła nam lepiej zrozumieć potrzeby Klienta. Dlatego do obsługi zgłoszeń oferujemy sprawdzone
narzędzie ITMS. Platforma pozwala w łatwy sposób zgłosić usterkę, zarządzać zgłoszeniami, monitorować postęp oraz obsługiwać
korespondencję.

Skontaktuj się z opiekunem produktu

Wybierz dogodną formę kontaktu, aby otrzymać więcej informacji

Zadzwoń do nas

+48 32 33 25 500

Skorzystaj z formularza online

Oddzwonimy do Ciebie w celu omówienia zapytania