Aplikacja wspierająca pracę Policji

Charakterystyka usługi

Platforma informatyczna dla Wojewódzkich Komend Policji dla obszaru prewencji i ruchu drogowego to złożony system informatyczny o wysokiej dostępności przeznaczony do wykorzystania przez jednostki wewnętrzne policji oraz przez obywateli. System skutecznie zapewnia komunikację pomiędzy Policją a obywatelami oraz wspiera informowania o kolizjach drogowych. System składa się z wielu aplikacji wspierających pracę Policji.

Korzyści

zastosowania systemu
  • Kompleksowa platforma wspierająca pracę Ruchu Drogowego
  • Nowoczesny sposób gromadzenia i szybkiego informowania o wypadkach drogowych
  • Analiza przestrzenna wypadków
  • Kompleksowa platforma wspierająca pracę Prewencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zarządzanie rejonami dzielnicowych i dzielnicowymi
  • Wsparcie w planowaniu dnia pracy dzielnicowego
  • Budowa bazy wiedzy rozpoznania środowiskowego
  • Łatwy kontakt obywatela z dzielnicowym
  • Platforma do opracowywania treści publikowanych w serwisach

Funkcjonalności

Aplikacje wspierające
  • Aplikacja Omiń Wypadek, jest to aplikacja przeznaczona dla funkcjonariuszy wyruszających na miejsce zdarzenia. Funkcjonariusz wyposażony w urządzenie typu GETAC, rejestrują rodzaj i miejsce zdarzenia i przesyłają informację do systemów analitycznych i informacji publicznej. Aplikacja wykorzystuje podkłady mapowe, nawigację do miejsc wypadku oraz gromadzenia szkiców z miejsca wypadku.
  • Analizator Wypadków jest to aplikacja analityczna umożliwiająca przeanalizowanie sytuacji na drogach pod kątem zarejestrowanych wypadków i zebranych informacji na temat wypadku (kary MRD-2). Analiza jest prowadzona na widoku mapy, wykorzystując funkcje interpretacji danych geoprzestrzennych między innymi w postaci klasteryzacji skupisk miejsc wypadków. Aplikacja przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym w województwie śląskim.
  • Baza Dzielnicowych jest to aplikacja, dzięki której informacja o rejonach dzielnicowych będzie zawsze aktualna i dostępna zarówna dla funkcjonariuszy, jak i obywateli, by ułatwić kontakt obywatela z policjantem. Aplikacja ułatwi zarządzanie dzielnicowymi i przypisanymi do nich rejonami.
  • Aplikacja CMS jest to aplikacja służąca do redagowania treści publikowanych na portalach i aplikacjach mobilnych dostępnych dla funkcjonariuszy i obywateli. CMS posiadam mechanizmy redakcyjne, akceptacji treści przed opublikowaniem w serwisach policyjnych.
  • Elektroniczny Dziennik Korespondencji jest to aplikacja zbudowana na platformie BPMS przeznaczonej do budowy aplikacji biznesowych. Aplikacja zapewnia obsługę obiegu dokumentacji przychodzącej i wychodzącej oraz dekretację zadań na funkcjonariuszy.
  • Baza Wiedzy i e-Notatki są to aplikacje ułatwiające dokumentowanie prac prowadzonych przez dzielnicowych. Dzięki gromadzonej wiedzy możliwe jest skoordynowanie prac mających na celu podniesienie bezpieczeństwa w terenie i wpłynąć na pozytywny odbiór przez społeczeństwo rejonu, w którym mieszkają.

Zastosowanie

Przykład aplikacji

Biuro Dzielnicowego jest to portal (przykład dla KWP Katowice www.slaska.policja.gov.pl) dla obywatela umożliwiający nawiązanie kontaktu z dzielnicowym, inicjowanie akcji społecznych, przeglądanie informacji z rejonu. Aplikacja zapewnia prosty łącznik obywatela z dzielnicowym, dzięki którym informacja o tym, co dzieje się w rejonie będzie sprawnie wymieniana pomiędzy obywatelami oraz dzielnicowymi. Tego typu otwartość może przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w rejonach. Kontakt z dzielnicowym można nawiązać zarówno za pomocą portalu, jak i aplikacji mobilnej.

Skontaktuj się z opiekunem produktu

Wybierz dogodną formę kontaktu, aby otrzymać więcej informacji

Zadzwoń do nas

+48 32 33 25 500

Skorzystaj z formularza online

Oddzwonimy do Ciebie w celu omówienia zapytania