Platforma informatyczna dla Policji

Działanie

Platforma dla Wojewódzkich Komend Policji dla obszaru Prewencji i Ruchu Drogowego to system informatyczny o wysokiej dostępności przeznaczony do wykorzystania przez jednostki wewnętrzne Policji oraz przez obywateli.

System skutecznie zapewnia komunikację pomiędzy Policją a obywatelami oraz wspiera informowania o kolizjach drogowych.

  • Ruch drogowy

    Przejrzysta informacja o wypadkach

  • Prewencja

    Otwartość w kontakcie z obywatelami

Funkcjonalność platformy

  • Kompleksowa platforma wspierająca pracę obszarów Prewencji i Ruchu Drogowego
  • Nowoczesny sposób gromadzenia i szybkiego informowania o wypadkach drogowych
  • Analiza przestrzenna wypadków
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zarządzanie rejonami dzielnicowych i dzielnicowymi
  • Wsparcie w planowaniu dnia pracy dzielnicowego
  • Budowa bazy wiedzy rozpoznania środowiskowego
  • Łatwy kontakt obywatela z dzielnicowym
  • Platforma do opracowywania treści publikowanych w serwisach

Architektura systemu

Aplikacje wspierające

Omiń Wypadek to aplikacja przeznaczona dla funkcjonariuszy wyruszających na miejsce zdarzenia.  Funkcjonariusze wyposażeni w  urządzenie typu GETAC, rejestrują rodzaj oraz miejsce zdarzenia, a następnie dane te są przesyłane do systemów analitycznych i informacji publicznej. Aplikacja wykorzystuje podkłady mapowe, nawigację do miejsc wypadku oraz gromadzenia szkiców z miejsca wypadku.

Analizator Wypadków to aplikacja analityczna umożliwiająca przeanalizowanie sytuacji na drogach pod kątem zarejestrowanych wypadków i zebranych informacji na temat wypadku (karta MRD-2). Analiza jest prowadzona na widoku mapy, wykorzystując funkcje interpretacji danych geoprzestrzennych, m.in. w postaci klasteryzacji skupisk miejsc wypadków.

Baza Dzielnicowych służy do łatwego nawiązania kontaktu obywateli z policjantami. Dzięki niej informacja o rejonach dzielnicowych będzie zawsze aktualna i dostępna zarówna dla funkcjonariuszy, jak i obywateli. Aplikacja umożliwia zarządzanie dzielnicowymi i przypisanymi do nich rejonami.

Aplikacja CMS służy do redagowania treści publikowanych na portalach i aplikacjach mobilnych dostępnych dla funkcjonariuszy i obywateli. CMS posiada mechanizmy redakcyjne, mechanizmy akceptacji treści przed opublikowaniem jej w serwisach policyjnych.

Biuro Dzielnicowego to portal internetowy dla obywatela, który umożliwia inicjowanie akcji społecznych, a także przeglądanie informacji. Aplikacja umożliwia prosty kontakt obywatela z dzielnicowym, dzięki czemu można sprawnie wymieniać informacje o zdarzeniach, które zachodzą w jego rejonie. Kontakt z dzielnicowym można nawiązać zarówno za pomocą portalu, jak i aplikacji mobilnej.

Baza Wiedzy i e-Notatki są aplikacjami ułatwiającymi dokumentowanie prac prowadzonych przez dzielnicowych.  Dzięki zgromadzonej wiedzy możliwe jest skoordynowanie prac mających na celu podniesienie bezpieczeństwa w terenie.

Skontaktuj się z opiekunem produktu

Wybierz dogodną formę kontaktu, aby otrzymać więcej informacji

Zadzwoń do nas

+48 32 33 25 500

Skorzystaj z formularza online

Oddzwonimy do Ciebie w celu omówienia zapytania