Czym jest IntraDok?

Efektywna kontrola procesu obsługi spraw i dokumentów

IntraDok to nowoczesne rozwiązanie informatyczne, które zapewnia konwersję dokumentów z formy papierowej do postaci elektronicznej. Umożliwia ich przechowywanie, zabezpieczenie i udostępnianie. Automatyzuje i usprawnia proces obiegu dokumentów w organizacji. Znajduje także zastosowanie jako elektroniczne archiwum z wbudowanymi mechanizmami skanowania i przetwarzania danych.

IntraDok posiada intuicyjny interfejs, który można dostosować do własnych preferencji. Rozwiązanie dedykowane jest dla sektora administracji publicznej oraz służby zdrowia. Sprawdzi się także w zastosowaniach komercyjnych.

Elektroniczny obieg dokumentów

Możliwości rozwiązania

Przenieś swój biznes na wyższy poziom organizacyjny
  • Elektroniczna archiwizacja dokumentów

  • Automatyzacja procesów biznesowych

  • Bezpieczeństwo przechowywanych informacji i podpis elektroniczny

  • Natychmiastowy dostęp do dokumentów

  • Moduły dodatkowe: urlopy, delegacje, terminarze, rezerwacje

  • Szablony dokumentów, formularze elektroniczne

  • Łatwe wyszukiwanie informacji

IntraDok to rozwiązanie, które pozwoli kontrolować i usystematyzować proces obsługi spraw i dokumentów w firmie. Wprowadza automatyzację procesów biznesowych. Czas potrzebny na realizację typowych zadań ulegnie znacznemu skróceniu. Dodatkowo rozwiązanie daje możliwość analizy statystyk realizacji procesów, co stanowi klucz do optymalizacji i wzrostu efektywności pracy.

Twój biznes, nasz obieg dokumentów

Benefity z wdrożenia rozwiązania

Przez ponad 20 lat przeprowadziliśmy z powodzeniem dziesiątki wdrożeń i   setki instalacji naszego rozwiązania. Razem z naszymi Klientami rozwijamy produkt by wspierać realizację ich biznesu oraz wspomagać codzienną obsługę instytucji. Realizowaliśmy wdrożenia dla niewielkich instytucji jak i rozległe geograficznie oraz architektonicznie projekty dla kilku tysięcy użytkowników. Do największych zaliczyć można Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Małopolska Policja, Politechnika Śląska, Katowicki Holding Węglowy czy Centrum Onkologii w Gliwicach.

Dlaczego warto wdrożyć system IntraDok?

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do dokumentów

Korzyści:

  • obniżenie kosztów bieżących działalności,
  • optymalizacja procesów biznesowych,
  • większy poziom bezpieczeństwa danych,
  • pełna rozliczalność działań realizowanych przez użytkowników,
  • gwarancja zgodności z aktualnym ustawodawstwem,
  • ergonomiczny i responsywny interfejs użytkownika,
  • prosta i intuicyjna obsługa aplikacji,
  • obsługa aplikacji poprzez przeglądarkę internetową, także na urządzeniach mobilnych,
  • zintegrowane usługi skanowania i przetwarzania dokumentów (OCR),
  • rozbudowane możliwości integracyjne
  • szybki dostęp do dokumentów, procesów i spraw w organizacji,
  • pełna integracja z platformą ePUAP,
  • obsługa platformy fakturowania elektronicznego PEF,
  • integracja z systemem Poczty Polskiej eNadawca.
Elektroniczny obieg dokumentów

IntraDok mobilnie

Zarządzaj dokumentacją gdziekolwiek jesteś
Elektroniczny obieg dokumentów

Dostęp do spraw i dokumentów niezależnie od lokalizacji. Także na urządzeniach mobilnych. Interfejs dostosowany do prezentacji treści na ekranach różnej wielkości.

Zaufali nam

Czas na Ciebie!

Skontaktuj się z opiekunem produktu

Wybierz dogodną formę kontaktu, aby otrzymać więcej informacji

Zadzwoń do nas

+48 32 33 25 500

Skorzystaj z formularza online

Oddzwonimy do Ciebie w celu omówienia zapytania