Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

System IntraDok Pro

służy do modelowania i optymalizacji procesów (przepływów) w firmach – zarówno dużych o złożonych strukturach jak i mniejszych o prostych przepływach pracy.

IntraDok Pro upraszcza i systematyzuje przepływy zadań, skraca czas potrzebny na ich obsługę oraz wprowadza idealną ich powtarzalność i weryfikowalność. Dzięki podejściu procesowemu firmy mogą zwiększyć wydajność pracy i sprawność swojego działania.

IntraDok Pro Jest rozwiązaniem, które jest modelowane (dostosowywane) zarówno w trakcie wdrożenia jak i podczas eksploatacji. Każdorazowo przyjmuje inną postać w zależności od potrzeb i specyfiki danej firmy. Jest systemem plastycznym, co pozwala firmom się rozwijać i nie ogranicza ich technologicznie.

 

Ideą wdrożenia IntraDok Pro

jest eliminacja marnotrawstwa w firmach, czyli wszystkich czynności, których wykonywanie zużywa zasoby nie dodając żadnej wartości, takich jak:

  • zbędny ruch– zbędny wysiłek fizyczny wykonywany przez pracownika, np. na ręczne wprowadzanie do systemów danych, dokumentów, itp.
  • oczekiwanie– oczekiwanie na zależnych stanowiskach pracy, aż pojawi się zlecenie pracy będące następstwem działań przygotowanych na innych stanowiskach pracy; czas tracony na poszukiwaniu zawieruszonych dokumentów
  • zbędny transport– niepotrzebne przemieszczanie dokumentów, spraw, zleceń, poleceń pomiędzy stanowiskami lub lokalizacjami w firmie,
  • nadmierne przetwarzanie– biurokracja; wykorzystanie nieskorelowanych ze sobą narzędzi i technologii informatycznych; powielanie tych samych dokumentów/zadań na różnych stanowiskach,
  • niewykorzystany potencjał pracowników – angażowanie pracowników do wykonywania żmudnej, powtarzalnej pracy niszczącej ich kreatywność i zapał.

IntraDok Pro jest przeznaczony dla firm, które

  • poszukują sposobów zwiększenia wydajności pracy,
  • zamierzają wdrożyć/wdrażają koncepcję Lean Management,
  • posiadają lub starają się  uzyskać certyfikat ISO9001, ISO27000,
  • planują uporządkować/optymalizować/automatyzować procesy pracy,
  • zamierzają zoptymalizować obieg dokumentów i spraw,
  • planują stworzyć elektroniczne archiwa dokumentów,
  • chcą wykonywać zaawansowane analizy biznesowe.

Przykłady zastosowań

Tworzenie indywidualnych ścieżek procesowych i decyzyjnych, dzięki czemu istotnie systematyzuje i upraszcza pracę w firmie. Każdy pracownik (uczestnik procesu) ma rozdysponowane zadania, dokumenty czy polecenia do wykonania, a system pilnuje czasów ich realizacji. Mechanizm kontroli bezbłędnie pamięta kiedy, w jakiej kolejności i przez kogo musi zostać zadanie wykonane. W razie problemów wyzwala się skuteczny mechanizm.
Eliminacja czasochłonnych operacji podczas przepisywania danych z dokumentów papierowych (pisma, faktury, arkusze, wnioski) i automatycznie kierowanie ich do właściwych osób/komórek.
Bardzo sprawna wymiana wszystkich dokumentów, poleceń, spraw pomiędzy oddziałami/filiami a centralą. Dzięki automatyzacji diametralnie skraca się czas i koszt obsługi.
Tworzenie archiwów, np. akt pracowniczych, dokumentacji finansowej, dokumentacji handlowej itp. Archiwum dostępne On-Line dla wybranych pracowników. Wielkość archiwum ograniczona tylko przez dostępne zasoby sprzętowe. Duża redukcja kosztów utrzymania tego typu rejestrów. Skrócenie czasów dostępu.
Wykonywanie dowolnych raportów, dzięki wbudowanemu mechanizmowi BI (Business Intelligence). Raporty służą do wsparcia w zarządzaniu firmą – raporty menadżerskie, ale też mogą być używane do codziennego prezentowania efektów stosowania Lean Management. Zakres raportów uzgadniany jest indywidualnie podczas analizy i może być samodzielnie zmieniany w trakcie pracy systemu.