Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Dowiedz się więcej o naszej Polityce prywatnościNie pokazuj więcej tego komunikatu.

Centrala telefoniczna

Wdrażamy, utrzymujemy i serwisujemy zarówno małe systemy PABX obsługujące kilkudziesięciu użytkowników np. Alcatel Omni PCX Office, Avaya Office IP500, jak i duże, rozproszone systemy takie jak systemy Avaya Aura® 8 czy  Cisco Unified Call Manager CUCM.

Doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat pozwala nam dobrać system telefoniczny tak, aby spełniał wszystkie oczekiwania użytkownika oferując mu stabilne działanie, prostotę i intuicyjność obsługi zarówno dla użytkowników końcowych jak i dla administratorów zarządzających danym systemem.

Każde wdrożenie poprzedzone jest konsultacjami z klientem mającymi na celu określenie który z systemów VoIP byłby dla niego najlepszy oraz przygotowaniem projektu. Po wdrożeniu przygotowywana jest dokumentacja powykonawcza tak aby zarządzeni systemem  było przejrzyste i czytelne dla Administratorów.

Przeprowadzamy także szkolenia dla Administratorów i użytkowników central telefonicznych.

Kilka słów o polecanych przez nas systemach:

Alcatel Lucent Enterprise

OXO Connect (OmniPCX Office RCE)

OXO Connect to nowa generacja solidnych, połączonych i konwergentnych platform komunikacyjnych, całkowicie dedykowanych dla małych i średnich firm.

Platforma OXO Connect to model hybrydowy, który jest gotowy do pracy w chmurze i jest sercem bogatej w funkcje ofert central telefonicznych y dla małych i średnich firm.

W skrócie OXO Connect:

  • Skalowalna współpraca z usługą Rainbow Cloud
  • Pełna gama telefonów przewodowych i bezprzewodowych
  • Szereg aplikacji komputerowych zwiększających produktywność
  • Zwiększona mobilność poza siedzibą firmy, umożliwiająca użytkownikom łączność w dowolnym miejscu i czasie
  • Automatyczne zapowiedzi – od prostej poczty głosowej po zintegrowane przekierowywanie połączeń i profesjonalne powitanie
  • Pojedyncza infrastruktura sieciowa dla usług głosowych i danych

Podstawa oferty ALE dla małych i średnich firm – OXO Connect (wcześniej znana jako OmniPCX Office RCE) jest łatwa w instalacji, obsłudze i utrzymaniu. Spełnia wszystkie potrzeby komunikacyjne SMB, od 5 do 300 użytkowników.

 

Omni PCX Enterprise:

Alcatel Lucent OXE to podstawa skutecznego systemu telefonicznego dla przedsiębiorstw dla średnich, dużych i bardzo dużych firm. Dzisiejsze organizacje chcą poprawić reakcję biznesową, oferując pracownikom większą elastyczność w sposobie pracy.

OmniPCX Enterprise Communication Server (CS) pomaga pracownikom łączyć się w czasie rzeczywistym niezależnie od ich lokalizacji i prowadzić wysokiej jakości rozmowy biznesowe ze współpracownikami i klientami. Organizacje mogą łączyć

OmniPCX Enterprise CS z usługą Alcatel-Lucent Rainbow w chmurze. Mobilna aplikacja do współpracy Rainbow jest idealnym towarzyszem telefonów biznesowych i pomaga pracownikom szybciej i lepiej reagować na zapytania biznesowe.

Avaya

Avaya IO Office

Dzięki Avaya IP Office Twoja mała i średnia firma ma przystępne cenowo, elastyczne i potężne możliwości komunikacji biznesowej. Wybierz funkcje, które są dla Ciebie odpowiednie na dzień dzisiejszy i dodawaj nowe możliwości wraz z rozwojem firmy i nowymi wyzwaniami. Niezależnie od wybranej wersji IP Office Edition, otrzymasz wsparcie firmy Avaya i jej ponad 100-letniego dziedzictwa technologicznego w dostarczaniu rozwiązań komunikacyjnych, które mają znaczenie dla małych i średnich firm.

Najważniejsze możliwości w skrócie:

  • Elastyczne wdrażanie: w chmurze, wdrożenia lokalne lub hybrydowe są obsługiwane przez IP Office wraz z możliwością migracji z jednego do drugiego w dogodnym czasie.
  • Kompleksowa komunikacja i współpraca: Avaya Equinoxexperience zapewnia jedną aplikację do obsługi głosu, wideo, wiadomości, konferencji i kalendarza oraz pozwala pracownikom pracować wydajnie na dowolnym urządzeniu z dowolnego miejsca.
  • Aplikacje oszczędzające koszty: wbudowane konferencje audio i wideo, urządzenie BringYour Own Device (BYOD) oraz wiadomości głosowe i komunikatory.
  • Kompletne rozwiązania mobilne: bez względu na to, czy Twoi pracownicy są w drodze, pracują zdalnie, czy tylko w innym miejscu, intuicyjne narzędzia i aplikacje IP Office zapewniają im zaangażowanie, produktywność i dostępność.
  • Integracja z aplikacjami gotowymi do użycia: komunikacja w aplikacjach, które już masz: Salesforce, Google, Microsoft Office 365 i Skype for Business.
  • Wyróżniający się kontakt z klientem: IP Office oferuje zintegrowane funkcje głosowe, czat internetowy, e-mail, faks i raportowanie, które pozwalają nawet najmniejszemu centrum kontaktowemu na obsługę wyrafinowanych i satysfakcjonujących interakcji z klientami.
  • Spokój: Wysoce niezawodny i bezpieczny system IP Office ogranicza zagrożenia bezpieczeństwa, oszustwa związane z opłatami i przestoje dzięki wzmocnionej architekturze, która została sprawdzona w ponad 635 000 firm.
  • Skalowalność (od 5 do 3000 użytkowników): Avaya IP Office rozwija się wraz z rozwojem Twojej firmy. Obsługa do 3000 użytkowników w maksymalnie 150 witrynach sieciowych.

 

Avaya Aura ®

Platforma Avaya Aura jest opłacalna we wdrożeniu i rozbudowie w celu osiągnięcia celów rozwoju, z konsolą zarządzającą dostępną z poziomu przeglądarki internetowej do zarządzania wszystkimi użytkownikami i łącznością systemową w całym przedsiębiorstwie.

Platforma Avaya Aura® składa się z następujących elementów:

  • Avaya Aura® Session Manager obsługuje innowacyjna architektura oparta na sesjach, która umożliwia zarządzanie użytkownikami i funkcjami komunikacji multimedialnej w sieciach korporacyjnych, w tym w systemach komunikacji Avaya i innych firm.
  • Session Manager zapewnia możliwości integracji i współdziałania central PBX i innych systemów komunikacyjnych, zapewnia użytkownikom w dowolnym miejscu dostęp do usług komunikacyjnych w czasie rzeczywistym i umożliwia im przenoszenie ich „profilu” komunikacji z nimi w dowolne miejsce w sieci.
  • Avaya Aura® Communication Manager opiera się na rdzeniu Menedżera sesji, aby zapewnić kompleksową podstawę oprogramowania do komunikacji głosowej i wideo w czasie rzeczywistym. Avaya Aura Communication Manager dostarcza ponad 700 usług ujednoliconej komunikacji, w tym wsparcie dla mobilności, kontaktu z klientem, wiadomości, automatycznej sekretarki, wideokonferencji multimedialnych. Avaya Aura Communication Manager wspiera szeroką gamę urządzeń, w tym SIP i H. 323, a także starsze urządzenia cyfrowe i analogowe. W zakresie łączności sieciowej obsługuje protokoły komunikacyjne zgodne ze standardami branżowymi w różnych sieciach.
  • Avaya Aura® Presence Services integruje i dystrybuuje bogate możliwości obecności w szerokim zakresie środowisk biznesowych, a teraz obejmuje Avaya Multimedia Messaging. Avaya Aura Presence Services, wieloprotokołowa, oparta na otwartych standardach platforma gromadzi, agreguje i publikuje informacje o obecności z i do wielu źródeł i klientów, służąc jako wspólny punkt gromadzenia / dystrybucji. Oprócz obsługi klientów i gromadzenia danych ze źródeł z całej oferty Avaya, Avaya Aura Presence Services działa w aplikacjach Microsoft na komputery stacjonarne, a także w innych źródłach zewnętrznych, umożliwiając implementację obecności bez ponoszenia kosztów rozwiązań innych firm.
  • Avaya Aura® System Manager – Scentralizowana, bezpieczna, dostępna z przeglądarek internetowych konsola zarządzania, która zapewnia administratorom sieci zintegrowane, intuicyjne rozwiązanie do zarządzania całym systemem. Obejmuje udostępnianie, administrowanie użytkownikami, zarządzanie planami połączeń, strategie routingu, bezpieczeństwo, monitorowanie błędów / wydajności, raportowanie i zarządzanie licencjami.
  • Avaya Session Border Controller for Enterprise (ASBCE) zabezpiecza komunikację w czasie rzeczywistym, która wykracza poza granice sieci lokalnej. Zbudowany od podstaw w celu wsparcia przedsiębiorstwa, zawiera zestaw zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa i opcjonalną możliwość monitorowania pracy zdalnej, które rozszerzają możliwości platformy Avaya Aura w całym przedsiębiorstwie.
  • Avaya Aura® Application Enablement Services to zestaw interfejsów oprogramowania, które zapewniają łączność pomiędzy aplikacjami zewnętrznymi a Avaya Aura Communication Manager. Korzystając z usług Application Enablement Services, programiści mogą pisać aplikacje klienckie w wybranym języku programowania lub protokole, umożliwiając klientom i partnerom DevConnect integrację platformy Avaya Aura z setkami aplikacji komunikacyjnych i biznesowych.

Nasze doświadczenie pozwala dobrać system telefoniczny skrojony na miarę możliwości i dostosowany do wymagań klienta. Swoje rozwiązania opieramy na sprawdzonych przez lata światowej klasy producentach np Avaya, Alcatel, Alcatel-Lucent Enterprise, Cisco CUCM , którzy tworzyli systemy telefonii od podstaw.

Fundusze Europejskie - Program Regionalny
Mamy dla Ciebie e-kartkę. Kliknij tutaj i zobacz!
Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego