Wdrażamy, utrzymujemy i serwisujemy zarówno małe systemy PABX obsługujące kilkudziesięciu użytkowników np. Alcatel Omni PCX Office, Avaya Office IP500, jak i duże, rozproszone systemy takie jak systemy Avaya Aura® 8 czy Cisco Unified Call Manager CUCM.
Doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat pozwala nam dobrać system telefoniczny tak, aby spełniał wszystkie oczekiwania użytkownika oferując mu stabilne działanie, prostotę i intuicyjność obsługi zarówno dla użytkowników końcowych jak i dla administratorów zarządzających danym systemem.
Każde wdrożenie poprzedzone jest konsultacjami z klientem mającymi na celu określenie który z systemów VoIP byłby dla niego najlepszy oraz przygotowaniem projektu. Po wdrożeniu przygotowywana jest dokumentacja powykonawcza tak aby zarządzeni systemem było przejrzyste i czytelne dla Administratorów.
Przeprowadzamy także szkolenia dla Administratorów i użytkowników central telefonicznych.
Kilka słów o polecanych przez nas systemach:
Alcatel Lucent Enterprise
OXO Connect (OmniPCX Office RCE)
OXO Connect to nowa generacja solidnych, połączonych i konwergentnych platform komunikacyjnych, całkowicie dedykowanych dla małych i średnich firm.
Platforma OXO Connect to model hybrydowy, który jest gotowy do pracy w chmurze i jest sercem bogatej w funkcje ofert central telefonicznych y dla małych i średnich firm.
W skrócie OXO Connect:
Podstawa oferty ALE dla małych i średnich firm – OXO Connect (wcześniej znana jako OmniPCX Office RCE) jest łatwa w instalacji, obsłudze i utrzymaniu. Spełnia wszystkie potrzeby komunikacyjne SMB, od 5 do 300 użytkowników.
Omni PCX Enterprise:
Alcatel Lucent OXE to podstawa skutecznego systemu telefonicznego dla przedsiębiorstw dla średnich, dużych i bardzo dużych firm. Dzisiejsze organizacje chcą poprawić reakcję biznesową, oferując pracownikom większą elastyczność w sposobie pracy.
OmniPCX Enterprise Communication Server (CS) pomaga pracownikom łączyć się w czasie rzeczywistym niezależnie od ich lokalizacji i prowadzić wysokiej jakości rozmowy biznesowe ze współpracownikami i klientami. Organizacje mogą łączyć
OmniPCX Enterprise CS z usługą Alcatel-Lucent Rainbow w chmurze. Mobilna aplikacja do współpracy Rainbow jest idealnym towarzyszem telefonów biznesowych i pomaga pracownikom szybciej i lepiej reagować na zapytania biznesowe.
Avaya
Avaya IO Office
Dzięki Avaya IP Office Twoja mała i średnia firma ma przystępne cenowo, elastyczne i potężne możliwości komunikacji biznesowej. Wybierz funkcje, które są dla Ciebie odpowiednie na dzień dzisiejszy i dodawaj nowe możliwości wraz z rozwojem firmy i nowymi wyzwaniami. Niezależnie od wybranej wersji IP Office Edition, otrzymasz wsparcie firmy Avaya i jej ponad 100-letniego dziedzictwa technologicznego w dostarczaniu rozwiązań komunikacyjnych, które mają znaczenie dla małych i średnich firm.
Najważniejsze możliwości w skrócie:
Avaya Aura ®
Platforma Avaya Aura jest opłacalna we wdrożeniu i rozbudowie w celu osiągnięcia celów rozwoju, z konsolą zarządzającą dostępną z poziomu przeglądarki internetowej do zarządzania wszystkimi użytkownikami i łącznością systemową w całym przedsiębiorstwie.
Platforma Avaya Aura® składa się z następujących elementów:
Nasze doświadczenie pozwala dobrać system telefoniczny skrojony na miarę możliwości i dostosowany do wymagań klienta. Swoje rozwiązania opieramy na sprawdzonych przez lata światowej klasy producentach np Avaya, Alcatel, Alcatel-Lucent Enterprise, Cisco CUCM , którzy tworzyli systemy telefonii od podstaw.
Wpisz swój adres email aby otrzymać więcej informacji
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora Danych Osobowych - WASKO S.A. z siedzibą: ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, podanych przeze mnie danych osobowych, zawartych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia przez WASKO S.A. wyjaśnień związanych z moim zapytaniem.
Rozumiem, iż podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu uzyskania odpowiedzi na w/w zapytanie. Wyrażona przeze mnie zgoda stanowi podstawę przetwarzania danych przez Administratora (art. 6 ust.1 lit. a) RODO) oraz może być wycofana w dowolnym czasie co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe będą przechowywane przez czas jaki jest niezbędny dla zrealizowania celów, dla których zostały zebrane lub do czasu odwołania zgody a po jej odwołaniu mogą być przechowywane dłużej, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów prawa, lub jest to konieczne dla obrony lub dochodzenia przez WASKO S.A. roszczeń.
Przysługują mi następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania); prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Przekazane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu oraz nie zostaną przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
Zdaję sobie sprawę z tego, iż podane przez mnie dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom zajmującym się obsługą informatyczną Administratora Danych, tj. COIG S.A.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: , tel. 32 33 28 321 lub pisemnie na adres: ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice.