Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

 

Charakterystyka usługi

 

WASKO S.A. oferuje kompleksowy pakiet usług wsparcia i serwisu dla systemów teleinformatycznych zarówno w zakresie serwisu gwarancyjnego, jak i pogwarancyjnego. Usługi te dotyczą infrastruktury klienta obejmującej:
1. stacje robocze
2. komputery przenośne
3. akcesoria
4. sprzęt i systemy drukujące

5. materiały eksploatacyjne
6. systemy serwerowe (większość dostępnych na rynku platform sprzętowych oraz oprogramowania narzędziowego)
7. systemy pamięci masowej
8. infrastrukturę sieciową
9. infrastrukturę do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz archiwizacji
Oferta dotyczy także wsparcia w zakresie utrzymania wybranego oprogramowania.

 

 

Rodzaje usług

 

Serwis platformy biurowej jest usługą oferowaną na kilku polach eksploatacji.

1. Serwis i utrzymanie wdrożonych systemów informatycznych.

Usługa dotyczy kompleksowej opieki powdrożeniowej dla systemów wdrożonych zarówno przez WASKO jak i inne podmioty. Warunkiem objęcia usługą systemów wdrożonych przez inne podmioty jest przeprowadzenie audytu lub wykonanie ankiety, której wynikiem będzie opracowanie listy zgodności z kompetencjami WASKO.

2. Serwis i utrzymanie sprzętu komputerowego i peryferyjnego. 

W skład usługi wchodzą:

• diagnoza sprzętu komputerowego,
•  ekspertyza serwisowa,
•  serwis realizowany zdalnie oraz „on-site” – w miejscu instalacji urządzenia,
•  okresowe konserwacje i przeglądy urządzeń.

 

spb_graf1

 

 

spb_graf2

3. Outsourcing usług.
Usługa obejmuje:
•  dozór prawidłowego i bezusterkowego funkcjonowania środowiska eksploatacyjnego,
•  doradztwo eksploatacyjne,
•  szkolenia informatyczne pracowników.
4. Audyty środowiska teleinformatycznego (opis w zakładce
„Audyt IT”)

 

 

5. Usługi dodatkowe.
Usługa dotyczy:
•  relokacji sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
•  inwentaryzacji urządzeń w siedzibie klienta,
•  dostaw materiałów eksploatacyjnych,
•  wizyt prewencyjnych.
6. Serwis powdrożeniowy gwarancyjny i pogwarancyjny, utrzymanie systemów.

 

spb_graf3

 


Dlaczego warto wybrać serwis w WASKO?

 

WASKO S.A. jest jedną z czołowych polskich firm integratorskich. Od 1988 roku (tj. od powstania przedsiębiorstwa) świadczy usługi serwisowe, których rozwój
uwarunkowały rosnące potrzeby i wymagania klientów.

Najważniejsze zalety serwisu WASKO:

  • 15 oddziałów w całej Polsce – możliwość dotarcia do klienta w ciągu 2-3 godzin do każdego miejsca w Polsce,
  • serwis świadczony w oparciu o standardy określone międzynarodowym Certyfikatem Jakości ISO 9001: 2000, AQAP 2110,
  • możliwość zgłaszania usterek i dostępność serwisu: 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę (7x24x365),
  • świadczenie usług na terenie całego kraju z gwarantowanymi czasami SLA,
  • dedykowany informatyczny system obsługi serwisowej ITSM Front Range,
  • całodobowy serwisowy numer telefonu oraz faksu,
  • możliwość przyjmowania zgłoszeń w formie e-mail,
  • możliwość realizacji serwisu poza wyznaczonymi w umowie godzinami pracy serwisu,
  • wykonywanie usług serwisu w miejscu instalacji urządzenia,
  • w przypadku braku możliwości usunięcia awarii u Klienta możliwość podstawienia na czas naprawy sprzętu zastępczego (o takich samych parametrach lub wyższych),
  • prace realizowane są przez własne, wyszkolone kadry techniczne i inżynierskie,
  • gwarancja zachowania najwyższego poziomu poufności informacji oraz bezpieczeństwa – pracownicy realizujący usługi posiadają Certyfikaty Bezpieczeństwa
    z dostępem do  informacji o klauzuli „poufne” lub „tajne”.