Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Charakterystyka usługi

 

Service Desk to najefektywniejszy kosztowo i najszybszy sposób kontaktu pomiędzy klientem a firmą WASKO, który pracuje w trybie 24x7x365. Udostępnia jeden punkt kontaktu z serwisem wykorzystując do tego różnorodne metody komunikacji poprzez e-mail, fax, telefon, oraz www. Zapewnia standaryzację obsługi serwisowej klientów i gwarantuje utrzymanie niezmiennie wysokiej jej jakości.

Oferta

 

Proponujemy współpracę w zakresie outsourcingu usługi Service Desk. Organizacja ServiceDesk WASKO posiada możliwość obsługi wielu podmiotów jednocześnie. Dla Państwa udostępnimy dedykowane kanały komunikacji pomiędzy Państwa klientami a centrum serwisowym (infolinia, alias mailowy, fax, komunikator) i otoczymy ich opieką na uzgodnionym poziomie. W ramach ServiceDesk polecamy również usługę udostepnienia specjalistów 1 linii wsparcia serwisowego.

 


 

Działanie

 

Organizacja Service Desk realizuje następujące działania:

  • stanowi tzw. SPOC (single-point-of-contact),
  • umożliwia rejestrację zgłoszenia pod indywidulanym identyfikatorem,
  • wykonuje wstępną analizę, selekcję i przekierowanie zgłoszenia do realizacji,
  • monitoruje proces obsługi zgłoszenia według umowy SLA,
  • nadzoruje pracę konsultantów w zakresie I i II linii wsparcia,
  • wykonuje statystyki i raporty związane z obsługą zgłoszeń oraz pracą konsultantów.

 

 

service-desk_04


 

Referencje