Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Podpisanie umowy z ZUS na dostawę i wdrożenie tzw. „urzędomatów” o wartości 12,3 mln zł, 22/2012

Zarząd WASKO S.A. informuje, że w dniu 27 lipca 2012 podpisana została pomiędzy Spółką a Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) umowa na „dostawę i wdrożenie infrastruktury wraz z oprogramowaniem, mającym na celu ułatwienie obywatelom dostępu do PUE (Platforma Usług Elektronicznych). Wartość umowy
wynosi 12,3 mln zł brutto, a termin jej wykonania przypada na grudzień 2012 roku.

Przedmiotem umowy jest dostawa i wdrożenie 160 sztuk wielofunkcyjnych samoobsługowych urządzeń informacyjnych tzw. urzędomatów (infrastruktura wraz z oprogramowaniem mającym na celu ułatwienie obywatelom dostęp do PUE) w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie oraz w terenowych
jednostkach organizacyjnych ZUS. Umowa przewiduje zapłatę przez Spółkę kar umownych, z których największe dotyczą sytuacji odstąpienia przez WASKO S.A. od wykonania umowy oraz opóźnienia wykonania przedmiotu umowy przekraczającego 21 dni. W tych przypadkach kara może wynosić 20% całkowitej ceny przedmiotu umowy.

Podpisanie niniejszej umowy jest konsekwencją wcześniejszego wyboru oferty Spółki jako najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym przez ZUS, o czym Zarząd WASKO S.A. poinformował w raporcie bieżącym nr 18/2012 z dnia 15 czerwca 2012 roku.

Jako kryterium uznania Umowy za znaczącą uznano wartość kapitałów własnych WASKO S.A., które na koniec I kwartału 2012 r. wynosiły 172 956,8 tys. zł.