Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

IntraDok jest przeznaczony dla

  • nowoczesnych podmiotów sfery publicznej i prywatnej, w których konieczny jest sprawny i niezawodny przepływ dokumentów i spraw,
  • firm, które są zainteresowane systemowym i sprawnym delegowaniem zadań poszczególnym jednostkom i osobom,
  • organizacji posiadających archiwa dokumentów, dla których konieczny jest niezawodny dostęp z różnych lokalizacji oraz szybkie wyszukiwanie treści w nich zawartych,
  • jednostek administracji publicznej realizujących ustawową obsługę spraw obywateli.

System IntraDok umożliwia

  • digitalizację przychodzących dokumentów oraz archiwizację istniejących zasobów,
  • szybką rejestrację i klasyfikację dokumentów na bazie OCR,
  • przyspieszenie i usprawnienie obiegu dokumentów, spraw, zadań, poleceń itp.,
  • tworzenie własnych procesów obiegu i akceptacji zadań, dokumentów i spraw (WorkFlow),
  • integrację funkcjonalności elektronicznego obiegu dokumentów z zewnętrznymi systemami poprzez modelowanie własnych procesów WorkFlow,
  • tworzenie raportów oraz zestawień w ramach modułu Business Intelligence,
  • zarządzanie czasem pracowników (terminarze indywidualne i grupowe),
  • zarządzanie absencjami pracowników (np. urlop, zastępstwo, delegacja),
  • zarządzanie rezerwacjami firmowymi (sale, flota, wyposażenie, itp.).

+Czytaj więcej

Cechy charakterystyczne

ArchiwizacjaArchiwizacjaElektroniczna archiwizacja dokumentów
DostępDostępNatychmiastowy dostęp do dokumentów
WyszukiwanieWyszukiwanieŁatwe wyszukiwanie informacji
BezpieczeństwoBezpieczeństwoBezpieczeństwo przechowywania informacji
ProcesyProcesyZarządzanie zadaniami i procesami biznesowymi
BazyBazyBazy danych teleadresowych
IntegracjaIntegracja

IntraDok zapewnia

niższe koszty eksploatacyjne związane z mniejszą ilością drukowanych i wysyłanych dokumentów (tonery, papier, znaczki),
istotne przyspieszenie przepływu informacji,
ograniczenie do zera ryzyka zgubienia dokumentu,
pełną identyfikację działań użytkowników w odniesieniu do dokumentów, spraw, czy też zadań,
ochronę dokumentów przed trafieniem w niepowołane ręce,
pełną automatyzację powtarzalnych procedur – skutkujących wyższą wydajnością pracy,
wsparcie podczas uzyskiwania lub utrzymywania standardów ISO w organizacji.

Nasze referencje

Alior Bank S.A.
Urząd Miasta Krakowa
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Krakowie
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
Mota Engil Central Europe S.A.
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Gliwicach
Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
Kompania Węglowa w Katowicach
Katowicki Holding Węglowy w Katowicach
Grupa RMF
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu
Polskie Sieci Elektroenergetyczne – Południe S.A. w Katowicach
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie
Narodowy Fundusz Zdrowia w Krakowie i wiele innych.
Rozwiń tabelę+