Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Przeznaczenie

e-callMax jest nowoczesną platformą komunikacyjną której przewagą jest umożliwienie komunikacji osobom niepełnosprawnym (niesłyszących, niedosłyszących, głuchoniemych). Zaletą rozwiązania jest jego elastyczna funkcjonalność dzięki której może znaleźć ono zastosowanie w różnych sektorach rynku rozwiązań telekomunikacyjnych tj. infolinie, lotniska, punkty informacyjne, banki, urzędy.

Stanowi idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw oraz urzędów, których kluczowym czynnikiem sukcesu jest szybki, kompleksowy i skuteczny kontakt z klientem.

Szczególną efektywność uzyskuje się przy zastosowaniu  e-callMax w następujących obszarach:

  • obsługa klientów niepełnosprawnych – niesłyszących (help desk, reklamacje),
  • sprzedaż przez telefon,
  • reklama i promocja nowych produktów,
  • badania rynkowe,
  • obsługa programów lojalnościowych,
  • windykacja należności.

Korzyści

Ułatwienie komunikacji – System skierowany na potrzeby osób niepełnosprawnych słuchowo;

  • Łatwość dostępu – rozwiązanie wykorzystujące podstawowe zasoby takie jak telefon czy komputer;
  • Bezpieczeństwo;
  • Łatwość i intuicyjność korzystania z rozwiązania (bez konieczności przeszkolenia);
  • Możliwość prowadzenia kampanii reklamowych z wykorzystaniem najbardziej atrakcyjnych nośników reklamy – filmów, animacji;
  • Wysoki standard obsługi
  • Niskie koszty wdrożenia
  • Zastosowanie nowoczesnego infokiosku z autoryzacją biometryczną opartą o technologie Finger Vein

 

Funkcjonalność platforny e-callMax

e-CallMax przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które pragną zorganizować sprawną infolinię, prowadzą centrum obsługi klienta, organizują telemarketing lub zdalne kampanie reklamowe. System posiada wiele funkcji wpływających na zwiększenie efektywności pracy takich jak inteligentne kierowanie połączeń do konsultantów, planowanie połączeń za pomocą kalendarza czy minimalizacja czasu oczekiwania na połączenie. Centralna baza klientów udostępnia konsultantom pełną informację na temat rozmówcy oraz historii kontaktów. Dzięki modułowi nagrywania rozmów wraz z szybką, sprzętową kompresją dźwięku wszystkie rozmowy mogą być archiwizowane.

 

ecallmax5

Zastosowanie platformy e-CallMax

  • Nieograniczony kontakt ze służbami ratowniczymi,
  • Nieograniczony kontakt z konsultantami bankowymi,
  • Nieograniczony kontakt z urzędami, jednostkami administracyjnymi.
  • Dostęp do punktów użyteczności publicznej.
  • Zgłoszenia różnego typu np. zgłoszenie zaginięcia bagażu (lotniska), rezerwacja hotelowa, zakup biletów.

Kanały kontaktowe

  • VIDEO IVR
  • Komunikatory wideo
  • Telefony komórkowe
  • Infokiosk biometryczny z wbudowaną kamerą – dodatkowe niezależne narzędzie komunikacyjne dla osób niepełnosprawnych słuchowo

 

Infokiosk biometryczny z wbudowaną kamerą

  • rozwiązanie mobilne,
  • wykorzystanie do prezentowania treści multimedialnych,
  • dostęp do Internetu,
  • umożliwia kontakt osoby niepełnosprawnej z agentem posługującym się językiem migowym,
  • przystosowanie do spersonalizowanej obsługi użytkownika poprzez wyposażenie w narzędzia do autoryzacji,
  • zastosowaniem innowacyjnego modułu autoryzacji za pomocą biometrii układu naczyń krwionośnych palca.
  • automatyczne rozpoznanie zarejestrowanej osoby poprzez identyfikację biometryczną.
  • możliwość kontynuacji rozpoczętych spraw bez konieczności przechodzenia przez skomplikowane  procedury identyfikacyjne.
  • możliwość elektronicznej komunikacji z urzędem poprzez zastosowanie biometrycznego podpisu elektronicznego,
  • możliwość integracji z systemem do konwertowania wpisywanego przez agenta tekstu na język migowy, dzięki czemu w przypadku braku osoby znającej język migowy nadal jest możliwe utworzenie nowych komunikatów i opublikowanie informacji przeznaczonych dla osób niesłyszących.

ecallmax6

 

e-callMax jest rozwiązaniem pozwalającym na standaryzację form komunikacji z klientem oraz systematyczne podnoszenie jakości usług, obejmując szereg modułów funkcjonalnych pozwalających na skuteczną i efektywną komunikację z klientami.