Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

 

Przeznaczenie

CallMax firmy WASKO to system przeznaczony do budowy nowoczesnego Call/Contact Center, pozwalający zarządzać kontaktami z klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji – telefon, VoIP, faks, e-mail, sms czy komunikator tekstowy. Adresowany jest do firm i instytucji, których głównym przedmiotem działalności są intensywne kontakty handlowe, masowa obsługa klienta czy usługi serwisowe o wysokim poziomie SLA.

Korzyści

  • Wzrost efektywności pracy agentów Call Center;
  • Polepszenie standardu obsługi klientów;
  • Optymalizacja czasu rozmowy z uwzględnieniem potrzeb rozmówcy;
  • Podwyższenie poziomu zadowolenia klientów;
  • Kontrola jakości pracy agentów;
  • Obniżenie kosztów związanych z prowadzeniem kampanii multimedialnych i telemarketingowych.

 

 

Zastosowanie

System CallMax to efektywny kosztowo i szybki sposób kontaktu z klientami z wykorzystaniem narzędzi typu Call Center. Umożliwia skuteczne dotarcie do klientów, dzięki czemu jest idealnym środkiem do prowadzenia infolinii, telesprzedaży, realizacji badań rynku, obsługi zgłoszeń i reklamacji, telewindykacji, prowadzenia wirtualnego sekretariatu czy kampanii marketingowych o dużym zasięgu (tj. do obsługi dużej ilości klientów).
CallMax wyposażony jest w zestaw funkcji umożliwiających optymalizację pracy użytkowników systemu (agentów), przygotowywanie raportów z prowadzonych projektów, rozliczanie kosztów zrealizowanych połączeń, stały monitoring pracy całej organizacji CallCenter.

Funkcjonalność

  • Automatyczne kierowanie przychodzących połączeń do konsultantów lub serwisów informacyjnych;
  • Interaktywna informacja głosowa (IVR) z obsługą wielopoziomowego menu;
  • Historia kontaktów z klientem;
  • Nagrywanie połączeń;
  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi;
  • Wspomaganie tworzenia scenariuszy rozmów;
  • Rozliczanie kosztów ruchu telekomunikacyjnego;
  • Wizualizacja informacji w postaci raportów tekstowych oraz wykresów graficznych.

 

Nasze referencje

  • Polska Organizacja Turystyczna
  • Polskie Książki Telefoniczne
  • Telekomunikacja Novum