Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Wsparcie serwisowe i asysta techniczna dla Polskiej Grupy Górniczej sp. z o.o.

W dniu 17.01.2017, WASKO S.A. podpisało umowę na zapewnienie wsparcia serwisowego i asystę techniczną dla sprzętu i oprogramowania bazodanowego firmy ORACLE, z Polską Grupą Górniczą sp. z o.o.

 
W ramach trzyletniego kontraktu, zamawiający wymaga wsparcia serwisowego dla sprzętu informatycznego i oprogramowania Oracle (asysta techniczna). Wsparcie polega na zapewnieniu przez służby techniczne producenta – firmy Oracle, asysty technicznej przy rozwiązywaniu problemów w działaniu oprogramowania – w tym dostępu do bazy wiedzy związanej z rozwiązywaniem problemów eksploatacyjnych serwisowanego oprogramowania oraz dostępu do poprawek i aktualizacji wersji użytkowanego oprogramowania.
Umowa obowiązuje do 31.12.2019r.

pgg_logo_mini