Ta strona wykorzystuje w celach statystycznych mechanizm cookies (tzw. ciasteczek). Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że pliki cookies będą zapisywane w pamięci urządzenia. W konfiguracji przeglądarki można zmienić ustawienia dotyczące obsługi tych plików.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Asysta techniczna dla sprzętu HP Blade w Polskiej Grupie Górniczej sp. z o.o.

W dniu 16.01.2017, WASKO S.A. podpisało umowę na zapewnienie wsparcia serwisowego i asystę techniczną dla sprzętu HP Blade z Polska Grupa Górnicza sp. z o.o.
W ramach rocznego kontraktu, Zamawiający wymaga wsparcia serwisowego dla sprzętu informatycznego i oprogramowania HP (asysta techniczna) polegająca na zapewnieniu przez służby techniczne producenta – firmy HP, asysty specjalistycznej przy rozwiązywaniu problemów w działaniu oprogramowania i sprzętu.
Umowa obowiązuje do 15.12.2017r.

pgg_logo_mini